• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NoahLeah
    Catt skrev 2010-05-03 09:43:49 följande:
    Hittat hit jag med. Ska försöka bli lite mer aktiv med skrivandet så att man kommer in i gänget! Läser ofta i alla fall ;). Har gått in i vecka 13 nu (12+1) så nu är 12 fulla avklarade, känns skönt men andas inte ut förren efter onsdag då vi ska på kub. Ska bli spännande och nervöst!
    Jag ska på kub på onsdagmorgon, skitnervös jag med.
  • Catt
    NoahLeah skrev 2010-05-03 09:47:20 följande:
    Jag ska på kub på onsdagmorgon, skitnervös jag med.
    Usch ja, ska bli skönt när det är gjort, ser allt bra ut kan man ju njuta av att spana in bebben på skärmen. Ska också dit på morgonen vid nio, tur att det är tidigt så att man inte behöver gå och vänta en hel dag och hinna bli ännu mer nervös =).
  • NoahLeah
    Catt skrev 2010-05-03 09:50:05 följande:
    Usch ja, ska bli skönt när det är gjort, ser allt bra ut kan man ju njuta av att spana in bebben på skärmen. Ska också dit på morgonen vid nio, tur att det är tidigt så att man inte behöver gå och vänta en hel dag och hinna bli ännu mer nervös =).
    Ja, jag bara hoppas på bra reslutat annars blir det tufft att jobba till 22 efteråt.
  • Bisquit

Morning!
    Nu har jag oxå hittat hit.
    Är i vecka 14, känns jätteskönt. Var ute hela helgen och jobbade i trädgården. Skönt och roligt!

Mår lite bättre nu även om måndagar är absolut värst.

• Bisquit

Nä jag tar tillbaks det där. Är även på uruselt humör.....

*gnisslar tänder*

• Helen C

God morgon...
    Sovit dåligt inatt, men ändå rätt ok för att vara jag=)
    Drömt hur mycke lustigt som helst inatt, de tråkiga e att jag blev misshandlad i drömmen av en kille, usch inte kul.....

Vädret e halvklart här tycker jag, blir att gå ut en sväng sen men pojkarna. Imorgon är de dagis för dom och de behövs kan jag säga=)

• Jojo 85

God morgon! (eller god förmiddag)

Imorn fyller dottern 1 år o jag går in i v.12 Vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. ska man göra nåt speciellt.. hon förstår ju iaf inte vad "fylla år" är, hehe. Det blir väl extra mycket fotografering. Annars ska hon döpas på lördag o ha 1 års kalas efter det.

Förra grav läste jag att man skulle dricka röd mjölk (standard) men nu läste jag blå el grön eftersom dom innehåller d-vitamin oxå. Någon mer som läst om detta? Antar att jag börjar dricka grön (mellan) så fort dn röda är slut här hemma.

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Helen C

Jag har inte hört de ang mjölken, men jag dricker grön mellan mjölk alltid

• NoahLeah
    Jojo 85 skrev 2010-05-03 10:41:45 följande:
    God morgon! (eller god förmiddag) Imorn fyller dottern 1 år o jag går in i v.12 Vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. ska man göra nåt speciellt.. hon förstår ju iaf inte vad "fylla år" är, hehe. Det blir väl extra mycket fotografering. Annars ska hon döpas på lördag o ha 1 års kalas efter det. Förra grav läste jag att man skulle dricka röd mjölk (standard) men nu läste jag blå el grön eftersom dom innehåller d-vitamin oxå. Någon mer som läst om detta? Antar att jag börjar dricka grön (mellan) så fort dn röda är slut här hemma.
    Jag dricker sällan mjölk då jag är laktosintolerant, försöker däremot äta mer kalciumberikad sojayoghurt mm
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-03 10:41:45 följande:
    God morgon! (eller god förmiddag) Imorn fyller dottern 1 år o jag går in i v.12 Vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. ska man göra nåt speciellt.. hon förstår ju iaf inte vad "fylla år" är, hehe. Det blir väl extra mycket fotografering. Annars ska hon döpas på lördag o ha 1 års kalas efter det. Förra grav läste jag att man skulle dricka röd mjölk (standard) men nu läste jag blå el grön eftersom dom innehåller d-vitamin oxå. Någon mer som läst om detta? Antar att jag börjar dricka grön (mellan) så fort dn röda är slut här hemma.
    Har inte hört om mjölk o graviditet men jag dricker alltid grön mjölk och rött till kaffet
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2