• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • yonasam

frogster: Hoppas det går bra när du berättar, förstår att det inte är så kul att göra det efter reaktionerna på din brors nyhet...

V 15 Idag :)

Lyckades dock inte alls höra ngt på det jäkla Angelsoundet igår...och nu är jag helt öm i magen:(

Fick ett glädjebesked i slutet av förra veckan...efter en slitsam skilsmässa för 3 år sen och en ännu mer slitsam och tärande bodelningsfight så har jag vunnit huset så nu behöver jag inte bo på Hisingen, har vantrivts mycket här...

Ska bli kul att inreda ett rum åt bebis :)

• frukarlssonn

Usch va jobbigt när andra inte kan glädjas åt ens bebis Det är ju så underbart att berätta hur många barn man har sen innan! Och det är tråkigt när andra är så neg och tror man inte ska klara av sina barn, även fast man är själv! Det är ju skittufft men det går! Här har alla blivit jätteglada, vi kämpade ju oss blå m dottern. När vi berättade för våra föräldrar nu blev de ganska chockade och sambon tyckte de inte visade samma glädje men jag sa att de är såna och de är glada ändå fast de visar det på ett speciellt sätt!

Idag ska vi till Gbg, och jag fick ett infall igår så jag har bokat ul och fick tid halv ett idag! Jag vet jag är fånig kanske men jag vill göra ett ul till nu när jag passerat de kritiska veckorna och innan vi åker på semester. Så håll tummarna för mig idag, jag är så nervös!!!!

♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    yonasam skrev 2010-05-04 06:51:53 följande:
    frogster: Hoppas det går bra när du berättar, förstår att det inte är så kul att göra det efter reaktionerna på din brors nyhet... V 15 Idag :) Lyckades dock inte alls höra ngt på det jäkla Angelsoundet igår...och nu är jag helt öm i magen:( Fick ett glädjebesked i slutet av förra veckan...efter en slitsam skilsmässa för 3 år sen och en ännu mer slitsam och tärande bodelningsfight så har jag vunnit huset så nu behöver jag inte bo på Hisingen, har vantrivts mycket här... Ska bli kul att inreda ett rum åt bebis :)
    Grattis vilka härliga nyheter om huset
  • frukarlssonn
    frogster: Hoppas det går bra när du berättar, förstår att det inte är så kul att göra det efter reaktionerna på din brors nyhet... V 15 Idag :) Lyckades dock inte alls höra ngt på det jäkla Angelsoundet igår...och nu är jag helt öm i magen:( Fick ett glädjebesked i slutet av förra veckan...efter en slitsam skilsmässa för 3 år sen och en ännu mer slitsam och tärande bodelningsfight så har jag vunnit huset så nu behöver jag inte bo på Hisingen, har vantrivts mycket här... Ska bli kul att inreda ett rum åt bebis :)
    Vart på Hisingen bodde du då? Jag har oxå bott där Jag bodde i min andra lägenhet där ungefär vid Rambergsvallen, fast där vid Mötesplatsen då. Då trivdes jag skitbra men aldrig att jag skulle flytta tillbaka dit, de va väldigt skumt folk som bodde där, iaf i mitt hus.
  • PennyJenny
    frogster: Hoppas det går bra när du berättar, förstår att det inte är så kul att göra det efter reaktionerna på din brors nyhet...V 15 Idag :)Lyckades dock inte alls höra ngt på det jäkla Angelsoundet igår...och nu är jag helt öm i magen:(Fick ett glädjebesked i slutet av förra veckan...efter en slitsam skilsmässa för 3 år sen och en ännu mer slitsam och tärande bodelningsfight så har jag vunnit huset så nu behöver jag inte bo på Hisingen, har vantrivts mycket här...Ska bli kul att inreda ett rum åt bebis :)
    Har du testat att lyssna riktigt långt ner, nästan i ljumsken faktiskt? DÄR hittar jag mitt lilla lejonhjärta :) Varenda gång! Man undrar ju varför h*n ligger där och trycker när h*n har hela magen full med plats ;)

OJ vad ni skriver, känner att jag hinner inte riktigt med!
  • PennyJenny
    Marinero skrev 2010-05-04 07:06:52 följande:
    Usch va jobbigt när andra inte kan glädjas åt ens bebis Det är ju så underbart att berätta hur många barn man har sen innan! Och det är tråkigt när andra är så neg och tror man inte ska klara av sina barn, även fast man är själv! Det är ju skittufft men det går! Här har alla blivit jätteglada, vi kämpade ju oss blå m dottern. När vi berättade för våra föräldrar nu blev de ganska chockade och sambon tyckte de inte visade samma glädje men jag sa att de är såna och de är glada ändå fast de visar det på ett speciellt sätt!Idag ska vi till Gbg, och jag fick ett infall igår så jag har bokat ul och fick tid halv ett idag! Jag vet jag är fånig kanske men jag vill göra ett ul till nu när jag passerat de kritiska veckorna och innan vi åker på semester. Så håll tummarna för mig idag, jag är så nervös!!!!
    Håller tummarna för dig och för Maddie72 som ska göra UL idag :) Mysigt!!
  • frukarlssonn
    PennyJenny skrev 2010-05-04 07:14:37 följande:
    Håller tummarna för dig och för Maddie72 som ska göra UL idag :) Mysigt!!
    Tack Oj va vi fler idag? Då håller jag tummarna för Maddi med
  • Maddie72

Jo jag sitter här och väntar på att klockan kan bli så mycket att jag kan gå ut till bilen och köra till lasarettet. Har tid kl 9. =)

• kicki08

Lycka till idag Maddie och Chanell Det kommer gå superbra

Själv sitter jag på ett hotellrum i Örebro just nu. Vaknade kl 7 och pratade med sambon som berättade att Theo gjort gomorron 4.48 imorse :-\ Mindre kul.....
    Nästan så man har dåligt samvete för att man sovit helt okej.
    Men ikväll blir det skoj, jag ska träffa en kompis som flyttat hit. Och jag har inte träffat henne sen Theo föddes

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-04 08:07:50 följande:
    Lycka till idag Maddie och Chanell Det kommer gå superbra Själv sitter jag på ett hotellrum i Örebro just nu. Vaknade kl 7 och pratade med sambon som berättade att Theo gjort gomorron 4.48 imorse :-\ Mindre kul..... Nästan så man har dåligt samvete för att man sovit helt okej. Men ikväll blir det skoj, jag ska träffa en kompis som flyttat hit. Och jag har inte träffat henne sen Theo föddes
    Tack

Du ska INTE ha dåligt samvete, du ska njuta av att sova
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2