• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • kicki08

Det känns fruktansvärt i mammahjärtat om man skulle missa en sån stor grej. Usch, känslig man är

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:40:14 följande:
    Det känns fruktansvärt i mammahjärtat om man skulle missa en sån stor grej. Usch, känslig man är
    Jaa jag vet, jag tänkte på det senast igår så du är inte ensam känslig
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:37:42 följande:
    Nä det känns inte bra alls... usch... Det värsta är att Theo är på god gång att börja gå oxå. Han tar ett par steg och sen sätter han sig ner på huk. Men när som helst känns det som. Och tänk om jag missar det när jag är borta!!
    Vet känslan, var detsamma när jag började jobba heltid när Noah var 10 månader, missade en hel del av hans framsteg.
  • kicki08

Imorse när Theo vaknade så låg jag och sambon och bara blundade lite medan Theo satt mellan oss och lekte och såg på barntv.
    Helt plötsligt så hörde vi "bapp". Båda tittade upp på honom. Då sitter han och tittar på sin napp och pekar på den och säger "bapp, bapp bapp" flera gången
    Sötunge! hihi

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:44:57 följande:
    Imorse när Theo vaknade så låg jag och sambon och bara blundade lite medan Theo satt mellan oss och lekte och såg på barntv. Helt plötsligt så hörde vi "bapp". Båda tittade upp på honom. Då sitter han och tittar på sin napp och pekar på den och säger "bapp, bapp bapp" flera gången Sötunge! hihi
    Hihi
  • kicki08

Är era bebisar pratiga nu? Theo har kommit in i prat SM tror jag
    Det är da da da da da!! på hög volym hela dagarna. Och "AH" säger han när han vill visa oss något. Man märker verkligen att han vill komunicera nu det är härligt

• NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:47:33 följande:
    Är era bebisar pratiga nu? Theo har kommit in i prat SM tror jag Det är da da da da da!! på hög volym hela dagarna. Och "AH" säger han när han vill visa oss något. Man märker verkligen att han vill komunicera nu det är härligt
    Noah pratar ju väldigt mycket nu men han blev ju 2 år i mars...fast han var tidig med pratet, kunde fler ord (även 2-orsdmeningar) än genomsnittet vid 18-månaderskollen. *stolt*
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:47:33 följande:
    Är era bebisar pratiga nu? Theo har kommit in i prat SM tror jag Det är da da da da da!! på hög volym hela dagarna. Och "AH" säger han när han vill visa oss något. Man märker verkligen att han vill komunicera nu det är härligt
    Olivia tjötar hela tiden Men inga ord som vi förstår. Bara massa babbel
  • popcornplaya
    NoahLeah skrev 2010-05-03 08:49:48 följande:
    Noah pratar ju väldigt mycket nu men han blev ju 2 år i mars...fast han var tidig med pratet, kunde fler ord (även 2-orsdmeningar) än genomsnittet vid 18-månaderskollen. *stolt*
    Samma med min Philip. Han pratade tidigt. På 18 månaders kontrollen satte han ihop 3 ords meningar. Däremot så var han lite segare med att gå, han ville inte gå fören han var 14 mån.

Skönt med en ny tråd föresten så det blir lite ordning och reda.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Catt

Hittat hit jag med. Ska försöka bli lite mer aktiv med skrivandet så att man kommer in i gänget! Läser ofta i alla fall ;).

Har gått in i vecka 13 nu (12+1) så nu är 12 fulla avklarade, känns skönt men andas inte ut förren efter onsdag då vi ska på kub. Ska bli spännande och nervöst!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2