• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C

Maddie- Va spännande. Kommer gå så bra så...

Här blir de skära upp massa honungsmelon nu till mig och barnen. Imogon ska jag nog köpa vattenmelon, det e något jag e sugen på...

• Scarlett10

Vattenmelon, så gott det låter. Det är jag också sugen på. Men i den enda butiken jag sett det i ännu har den sett alldeles torr och tråkig ut, så det får vänta tills de får in fräsch och fin.
    Är förresten ny i tråden, har kikat in emellanåt. Ska också ha i november, är i v 11 nu :)

• Kinne79

Är ni alla hemma med syskon eller, så som ni skriver

Jag är sugen på vindruvor. Skönt att vara sugen på något nyttigt.

Hur är det med er vikt, har ni gått upp något än? Själv har jag gått ner 2.3kg och funderar på när det kommer vända.

• Helen C

jag måste köpa mig vattenmelon imorgon, se om den e torr eller inte....=)

Jag har gått upp 4 kg och går in i vecka 15 på onsdag....
    Jag e arbetssökande just nu.... Har sagt upp mig från de jobbet jag hade som personlig assistent

• Mita75

Hej.. får man hoppa med här - trots att ni är inne i tråd nr 2?

Är mammaledig just nu med min minsing (som förövrigt blir ett idag ) har utöver honom även tre "småttingar" till.. en kille på 5 år, en tjej som är 10 och en kille som blir 13 i höst.. *jösses vad tiden går*

♥ ♥ -97 -00 -05 -09 ♥ ♥ bf 20/11-10 ♥ ♥
  • popcornplaya

Åh vad jag är trött. Somnade på soffan när jag och sonen låg och kollade på film. Vaknade av att min mamma ringde. Så nu sitter jag och räknar minuterna tills jag kan lägga sonen för natten. Usch det låter hemskt.......

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Bunny81

Hej alla! Då har jag åxå hittat hit! Gick in i vecka 13 i söndags... Mår fortfarande prima ballerina! Hoppas bara att allt är ok därinne! Ibland kommer det dumma tankar... Ska boka tid för RUL imorn, men vet inte om jag kommer ha ork att vänta till mitten av juni för att få se bebis igen... (Var på vul i vecka 7) Ska på läkarbesök hos bm imorn, kanske man kan försöka fjäska o se om det är möjligt att lyssna på hjärtljud?? Värt att prova...
    Såg att ni diskuterade vikt innan, jag har hitills gått upp 2,2 kg. Vägde 56 innan jag blev gravid. Måste skärpa mig med mina powerwalks! Vill helst inte gå upp mer än nödvändigt.
    Apropå det här med att bli sugen på olika saker! Jag har fått dille på färsk ananas {#lang_emotions_smile} Såå gott och jättebilligt just nu åxå!

• Helen C

Välkommen hit alla nya...

Blev så sugen på ostbågar så sitter och äter de nu, inte bra, men gud så goooottttt

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2