BF November,2010 DEL 2
MammaDeborah skrev 2010-09-13 13:34:46 följande:
Det finns tekniker som kan rädda äggledaren, men det finns också mycket som tyder på att när man är inne och rotar i äggledaren så blir det små små ärr som kan öka risken för utomkveds i framtiden. Att bli av med en äggledare är inte någon katastrof eftersom man säger att den andra kompenserar för den förlorade. Jag har fått tre, snart fyra, barn efter min operation. Men jag medger att jag blev väldigt rädd för att jag inte skulle kunna få fler efter min operation. Kände mig tvungen att motbevisa mina farhågor och ja, se hur det gick Bebis050810 skrev 2010-09-13 12:52:47 följande:
Ja jag vill inte äta mer hormoner nu känns det som!! jag mår inte heller bra av hormoner och har ätit det sen jag va 16, så det får räcka.Ska diskutera det sen med min BM, kanske testa kopparspiral, om jag vågar, känns så läskigt att ha nåt uppstoppat där nere!!
kondom vägrar min sambo och sen finns det ju inte så mkt mer att välja på.... väl?
Fler barn ska vi inte ha iaf!
När jag var hos BM senast, i vecka 30, så låg bebis med huvudet neråt, tror den gör det ff för jag känner massa sparkar åt höger och vänster, hit och dit sparkar den!! sen känns det som nåt skruvande mellan benen ibland.
Nu har jag fått i mig några mackor, ska vila lite i soffan, men sen ska jag försöka mig ut på en promenad, det skulle kännas skönt att få frisk luft
Håller även på att kika på en massa debatter, vad ska ni rösta på?? jag blir galen på att jag inte kan ta ett beslut, men det e ju så svårt när man inte vet hur alla partier tänker o tycker om allt.......
Nej, det är ju så laddat nu inför valet. Jag hoppas bara att inte SD får något utrymme i framtiden heller. Tycker det är tråkigt att höra hur många som går på deras politik för om man tänkte steget längre så hade man insett att det är helt galet!Jag har slutat köpa mammakläder och tittar nu lite längtande åt allt fint man kanske kan få på sig i höst/vinter. Men jag hade också tur och fick en hel hög kläder från min svägerska och där var det bland annat två par byxor som passar perfekt :) Och så fick jag massor med amningströjor från hm som är så långa att de täcker magen :)
Är det bara jag som inte är trött på mitt tillstånd än?? :-/