BF November,2010 DEL 2
Både jag och mannen är alldeles avtrubbade här. Vi vill bara få barn i säng och sätta oss och deppa tillsammans i soffan...
Tack för alla kramar!
Är inne i en tröttperiod eller så har jag bara för mycket att göra.
Jag har gått upp 10kg, och just nu har jag ca 30 att bli av med efter förlossningen för att nå min trivselvikt, förmodligen blir det ju ännu mer. Gick ju tyvärr upp 7 kilo av alla hormonerna, plus att jag redan innan det var överviktig. Men hoppas att det ska bli lättare nu, dels så är jag motiverad för att det skulle underlätta syskonförsök, sedan är jag ganska säker på att jag var deppig pågrund av att jag aldrig lyckades bli gravid, när bebisen väl är här hoppas jag att glädjen ska hjälpa mig tappa kilon (man kan ju iaf drömma) Men jag har ju även fått reda på att jag har pco, vilket innebär att det är svårare att gå ner i vikt. Men jag planerar långa promenader med vagnen.
Går in i v. 30 imorgon och min bebis rör sig fortfarande nästan inget. Nån spark på morgonen och ett par på kvällen. Än har jag inte känt något i kväll. Är det verkligen normalt?
Var ju uppe på förlossningen i v.25 just för att jag inte kännt något. Och var inte länge sedan jag var och lyssnade på hjärtat. Ska avvakta i helgen och se hur mycket jag känner, så får jag ringa bm på måndag om det varit lite aktivitet.