Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Rosen: Tycker inte heller det är jätteskönt med sparkarna längre. Det är ju inte så mycket sparkar heller utan mer.... att hon drar benen eller armarna därinne efter magen. Lite mysko känsla som kan göra jäkligt ont ibland. Men jag känner nog inget obehag ännu tycker jag.

Chanell: Här är en till som trycker mot kissblåsan mest hela dagarna och dygnet. Ibland känns det som att jag inte vill stå och gå helst för det blir så jäkla jobbigt tryck nedåt.  Nä... nu börjar den tunga perioden med graviditeten. Det är nu man bara vill att det ska vara över. Så har man 7 veckor kvar liksom! 49 dagar idag

Williams Mamma: Förstår att du inte sovit något Måste vara många frågor som snurrar i huvudet. Men jag tror det kommer gå jättebra för bebisen. Även om dom måste plocka ut honom så har du ändå gått så pass lång tid att han kommer klara sig bra. Håller tummarna hårt för dig. kram kram

• kicki08
    NoahLeah skrev 2010-09-14 08:16:26 följande:
    God morgon...skitseg efter en jobbig natt, tycker inte man gör annat än att sprinag på toaletten.
    Har ett par timmar på mig att vakna till liv innan det är dags för kurs sen jobb resten av kvällen. Foten i munnen
    Nä... detta springande på toan gör mig galen snart. 4 ggr inatt *gääääsp*
  • kicki08

Ähh det är väl lika bra å vänja sig vid att inte sova För vem får göra det med en 17 månaders och en nyfödd

• kicki08

Annizsj: Ja hur det kommer funka när bebisen kommer vågar jag nästan inte tänka på... Kanske bäst å ta det som det kommer. Annars knäcker man väl sig själv innan Sova kan jag nog blott glömma och det har jag räknat med. Hela familjen kommer vara ett vrak närmsta månaderna eftersom Theo fortfarande vaknar på natten och inte sover. Plus att stora killen ofta vaknar med växtvärk på nätterna och vill ha alvedon för att somna om. så nja... sova blir det nog inte.

• kicki08

Här är det inte mammigt alls just nu minsann. Sambon har varit hemma drygt 1 vecka med Theo nu och skolat in honom på dagis. Och det har tydligen räckt för att han ska skita totalt i mig. Jag duger inte ALLS! Han blir hysterisk om pappa går iväg. Om jag går så skiter han i det. bara vinkar typ... Vilket fick mig att totalt spåra ur igår kväll och få ett hysteriskt utbrott och storgråta i 2 timmar. Uscha... Inte kul alls.
    Vet inte varför han beter sig såhär... Men hårt tar det på mig iallafall.

Går in i V 34 idag iallafall. Imorgon är det besök hos BM. Får se hur bebis ligger och hur allt står till.

• kicki08
    popcornplaya skrev 2010-09-16 07:51:37 följande:
    Klagar du på Trollhättedialekten Tungan ute Det pratar vi här hemma,hehe.

Usch vad trött jag är idag. Låg och kollade på kungarna av tylösand igår kväll och sen även lite av debatten på 4:an. Tyckte så synd om Ohly som skulle fria i tv och så bryter 4:an för reklam precis innan så frieriet kom inte ut.

Kungarna av Tylösand. Riktigt pinsam serie. men man kan ju inte sluta titta
    Jasså han skulle fria den stackarn

Godmorgon
    Ingen vidare sömn inatt. Låg och mådde rejält illa bra länge inatt. Sen 3 kissningar på det och att sonen kom över kl 3 och bökade i sängen. Förstår INTE varför detta illamående kommer ibland. och gärna på kvällarna och nätterna.   Det måste ju handla om att bebis lägger sig på någe konstigt sätt i magen. stoppar upp nått...

• kicki08
    Rosen skrev 2010-09-16 08:07:32 följande:
    jag kollade oxå på kungarna av tylösand, shit alltså va dom gör bort sig
    vinner dom nåt speciellt när dom e där eller någon som åker ut eller så som paradise hotel eller big brother? för vinner dom ingenting då fattar jag inte hur dom kan ställa upp i tv. där e verkligen ingen av dom som jag tycker verkar vettig, utan alla verkar ju vara helt bakom flötet..... o ingen som ens e söt eller gullig
    Nä jag håller med. Alla verkar bara vara uttagna pga deras speciella personligheter. Enbart för att dom ska krocka med varandra. bråka, ha sex eller bara göra bort sig rejält. Det är det som är TV nuförtiden tydligen.
    Sen kan jag inte för mitt LIV förstå hur Nemo kan få alla tjejer. Han känns som helt borta när han pratar i tv. haha! Inte en kille jag skulle tända på.
  • kicki08

Min tös därinne är inte så hårdhänt som Theo var så jag tycker det är rätt så lugnt med rörelserna ändå. Det är inga onda grejjer även om det såklart kan kännas väldigt konstigt ibland som du säger.
    Det jag tycker är mest obehagligt just nu är trycket och ilningarna nedåt. Det trycker till och med mot rumpan ibland känns det som.

• kicki08

Jag blev så jävla arg igår på jobbet. Skulle åka till Bollnäs och leverera en dator. Kom dit och gick in och hämtade en vagn att lasta över den på. Medelålders gubben som skulle ha den hängde med ut. Men stod bara där och stirrade när jag öppnade bakluckan. Så JAG fick bära den :-/
    Happ.... vi gick till rummet där datorn skulle stå. Den skulle stå under ett bord i en sån hänganläggning. Tror ni gubben ens erbjöd sig eller gjorde några försök till att flytta dit den? NÄÄ!!
    JAG fick ta datorn, gå ner på knä, krypa in under bordet och försöka baxa upp den i anläggningen. Sen ligga där på golvet i en konstig ställning och stoppa i alla kablar. Upp och ner och hämta annat eftersom det var fel kablar. Hade REJÄLT ont igår kväll när jag kom hem från jobbet kan jag säga. Onda onda förvärkar.
    Nog fasen kan man väl erbjuda sig att hjälpa till när man ser att någon är höggravid! Pucko! Var så jäkla arg.

• kicki08

Jättefin mage Jojo

NU börjar man längta rejält till lillbäbisen tittar ut. Jag VET ju hur jäkla jobbigt det kommer bli och allt det där. Men OJ vad jag längtar ändå

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2