Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Bisquit skrev 2010-09-16 09:42:46 följande:
    Just det ja en sak till...

Min mage har blivit alldeles fyrkantig alltså  typ från ca en halv dm ovanför naveln och neråt är det alldeles rakt, platt.

Vad är det jag har i magen egentligen, svampbob fyrkant?????
    hehe. bebis ligger säkert med ryggen mot magen där då Men det kan ju flyttas på när som.
    Inatt kändes det som att bebis låg på tvären i magen. Men det tror jag inte igentligen.... Ibland känner man sig rejält stor och bökig medan andra stunder känns det som att allt lättat upp.
  • kicki08

Annizsj: näää.. alltså, inte min karl. utan detta var på jobbet. En kund jag skulle till
    Min karl är underbar och hjälper till heeela tiden med allt Måste skrivit tokigt jag

• kicki08

Bebis: Låter som du och jag har det lite lika. Är oxå lös i magen ibland och sen dröjer det ett par dagar innan jag går igen :-/ Knasig. Och så det här illamåendet. Blääääää och urk. Ligger oxå bäst på sidan och gärna högt med huvudet. Känns som det blir lättare att andas då och man kan slappna av i ryggen ordentligt.

• kicki08

Åhhh dom här veckorna kommer bara söla sig fram bara för att man börjat längta så mycket
    För bara ett par veckor sedan kände jag att jag behövde mer tid, att jag inte var helt redo än. Men nu har jag börjat längta på allvar

• kicki08

haha! Vi satt och pratade om det på fikarasten här jag och kollegorna. Även fast det är mitt tredje så gör det ju inte en direkt mindre rädd för förlossninge. För nu VET man ju hur jä*la ont det gör
    Att man igentligen utsätter sig för det igen liksom Men det är ju värt det efteråt
    Men isch... nä jag är nog nervös jag även fast det är tredje

• kicki08

Jag börjar nog få lite tok med foglossning jag med nu. Har inte haft det riktigt ännu tycker jag. Men nu värker det speciellt på vänster höft även fast jag sitter ner. Liksom småvärker. :-/

• kicki08
    MammaDeborah skrev 2010-09-16 12:16:30 följande:
    Jag tror att även denna blir magsovare och då får det bli en tunn kudde I sängen hos mig har jag inte kudde till bebis, men det blir ju en del rörelse med allt ammande och byte av bröst.
    Min Theo var oxå magsovare. Vilket är rätt otäckt med tanke på andning och sådär... Men med andningslarm så har det gått bra och han är magsovare än idag när han ska somna. Lägger sig med rumpan upp i vädret precis som när han var bebis Dom vet vad dom vill redan som nyfödda
  • kicki08

Har föresten en molande ont nedåt ljumsken på min vänstra sida och bak i ryggslutet idag. Plus mensvärk som kommer och går helat iden. Känns inge vidare alls... Är det foglossning eller vad är det?

• kicki08

Hej hopp tjejor

Nyss hemkommen från mvc och allt verkade bra Jag har ju börjat svälla i benen och blodtrycket låg högre än i vanliga fall. 130/80. Så vi tog ett urinprov för säkerhetsskull men det såg bara bra ut. Skönt
    socker 4,1 och järn vet jag inte. Hon sa inget om det.
    Är V 33+1 idag och SF måttet låg på 33 cm. Så det blir ingen liten bebbe här inte
    Hjärtljuden runt 135-150 nånstans
    Och det var precis som jag trodde. Hon ligger med huvudet nedåt. Men det är fortfarande rörligt sa hon Skönt å veta att hon lagt sig nedåt iallafall Förklarar trycket jag känner.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2