Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

usch vad jag tappar lusten å jobba efter lunch... *gääääsp*
    Nu vill jag bara hem till familjen och goa.

• kicki08

man tror ju på något sätt att det ska gå lättare om man fött några barn innan... Men så behöver det alltså inte vara? Har hört många säga att 3:e barnet kan vara svårare än dom andra.... Nervös blev man då!

• kicki08

Belavon: Vilken jättefin mage

Har en ny magbild jag med. Men har ingen aning om hur man lägger in den här.... Den finns i mitt galleri under Grav 3 iallafall

• kicki08
    Godmorgon tjejer. Eller nått.... Gäääsp*
    Theo har skrikit hela jäkla natten! Och då menar jag inte bara en stund på natten utan verkligen HELA natten! Varken jag lr sambon har sovit en blund. Möjligen slumrat en 30 minuter.
    Vi har inte en susning vad som är fel. Misstänkte öroninflamation så vi gav alvedon och nässprey redan när han började gråta runt 21. Det funkade ungefär fram till kl 22.30 sen satte det igång igen
    Runt 24 taget var vi ju bara tvugna att ge honom ännu en alvedonsup eftersom han gallskrek ju. Och även nässprey. Efter ungefär 1 timma så slumrade han in en 30 minuter. Det var väl där ungefär som vi oxå sov....
    Men sen har det varit skrik skrik skrik resten av natten Herregud! Han har ALDRIG gjort såhär förut.
    Öroninflamation har han haft men aldrig skrikit en hel natt på det här sättet.

Vi är minst sagt trötta idag..... Ska ringa om läkarbesök snart får vi se. Men det är ju omöjligt å veta vad som är fel när dom inte kan prata. *suck*
  • kicki08

Åhh va spännande med TUL! Önskar så jäkla mycket att vi fick göra sånt här. Men jag får nog nöja mig med att bm känner hur bebis ligger nästa veckan när jag ska dit. Men det skulle vara så kul å få se lilltjejen igen. NU är man nyfiken!

Vet ni vad jag längtar efter!! Att få ligga på mage!!

• kicki08

MammaDeborah: Hihi ja nog är dom lite nervösa minsann. Min sambo är nervös, fast han säger att han inte är det. Men det märks. Och det var han förra gången med fast han nekade
    Han försöker behålla lugnet för min skull.

Jag är mest nervös för att det ska gå så fort så jag inte hinner in. När vattnet gick sist var jag öppen 6 cm. Men jag öppnade mig resterande 4 och krystade ut honom på 15 minuter. Lite VÄL snabbt.....
    Så går vattnet hemma är jag körd minst sagt. Lite nervigt när man har två barn redan......

• kicki08
    Helen C skrev 2010-09-09 09:54:01 följande:
    God morgon..
    E super trött idag.. Knappt sovit något inatt... så blir och vila sen när pojkarna åker. Dom ska till Kreta med sin pappa idag, så kommer sakna dom sååååå mkt...

Tjejen är de liv i hela tiden... Känner massa ilningar i underlivet som inte alls e skönt...Ska till BM på måndag så får vi se om hon har vänt sig. Har så svårt och känna hur hon ligger medans andra känner precis....

Kicki- Usch vilken natt. Albin har haft örooninflammation och då har han skrikit som Theo har gjort. Inte kul. Hoppas att ni får en tid idag och kolla upp de...
    Rosen- Lycka till idag. spännande. Vill med göra TUL...
    Jag har oxå MASSOR med ilningar och knäppheter nedåt underlivet. Plus ett redigt tryck nedåt ständigt när jag går nu. Man måste ju undra om bebis ligger med huvudet nedåt nu... För såhär har det inte varit förut.
    Ska oxå till bm nästa vecka. Spännande
  • kicki08

trulsa79: Vi har faktiskt börjat spåna lite på killnamn nu just pga sånt där händer. Visst, dom sa tjej på ultraljudet. Men vi har oxå hört att det kan bli fel. Jag tror aldrig det är fel att iallafall ställa in sig lite på att det KAN bli en kille istället. Så vi har namnen Didrik eller Lauwrence om det blir en pojk

• kicki08

Vi har faktiskt inte köpt ett endaste dugg till denna bebis ännu. Har inte vågat just pga vad det kommer ut
    Dom bebiskläder vi har är väldigt neutrala så dom får nog duga faktiskt. Tittar det ut en tös så handlar jag då istället

• kicki08

Vår barnmorska sa "Jag skulle inte skriva kontrakt på det kanske men, jag är ganska så säker på att det är en liten flicka därinne"
    Och eftersom vi inte gjort några vidare koller så får vi nog ha ett öppet sinne Det skulle vara jätteskoj om det kom en tjej. och det känns som att det är en liten tjej jag bär på Men kommer det en kille så är han sååå välkommen.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2