BF November,2010 DEL 2
usch vad jag tappar lusten å jobba efter lunch... *gääääsp*
Nu vill jag bara hem till familjen och goa.
usch vad jag tappar lusten å jobba efter lunch... *gääääsp*
Nu vill jag bara hem till familjen och goa.
man tror ju på något sätt att det ska gå lättare om man fött några barn innan... Men så behöver det alltså inte vara? Har hört många säga att 3:e barnet kan vara svårare än dom andra.... Nervös blev man då!
Belavon: Vilken jättefin mage
Har en ny magbild jag med. Men har ingen aning om hur man lägger in den här.... Den finns i mitt galleri under Grav 3 iallafall
Åhh va spännande med TUL! Önskar så jäkla mycket att vi fick göra sånt här. Men jag får nog nöja mig med att bm känner hur bebis ligger nästa veckan när jag ska dit. Men det skulle vara så kul å få se lilltjejen igen. NU är man nyfiken!
Vet ni vad jag längtar efter!! Att få ligga på mage!!
MammaDeborah: Hihi ja nog är dom lite nervösa minsann. Min sambo är nervös, fast han säger att han inte är det. Men det märks. Och det var han förra gången med fast han nekade
Han försöker behålla lugnet för min skull.
Jag är mest nervös för att det ska gå så fort så jag inte hinner in. När vattnet gick sist var jag öppen 6 cm. Men jag öppnade mig resterande 4 och krystade ut honom på 15 minuter. Lite VÄL snabbt.....
Så går vattnet hemma är jag körd minst sagt. Lite nervigt när man har två barn redan......
trulsa79: Vi har faktiskt börjat spåna lite på killnamn nu just pga sånt där händer. Visst, dom sa tjej på ultraljudet. Men vi har oxå hört att det kan bli fel. Jag tror aldrig det är fel att iallafall ställa in sig lite på att det KAN bli en kille istället. Så vi har namnen Didrik eller Lauwrence om det blir en pojk ![]()
Vi har faktiskt inte köpt ett endaste dugg till denna bebis ännu. Har inte vågat just pga vad det kommer ut
Dom bebiskläder vi har är väldigt neutrala så dom får nog duga faktiskt. Tittar det ut en tös så handlar jag då istället ![]()
Vår barnmorska sa "Jag skulle inte skriva kontrakt på det kanske men, jag är ganska så säker på att det är en liten flicka därinne"
Och eftersom vi inte gjort några vidare koller så får vi nog ha ett öppet sinne
Det skulle vara jätteskoj om det kom en tjej. och det känns som att det är en liten tjej jag bär på
Men kommer det en kille så är han sååå välkommen.