BF November,2010 DEL 2
Idag har jag och sambon handlat blöjor, nappar, amningskupor, schampoo, bindor, så nu e man förbered på BB iaf... Sängen ska vi hämta i slutet på månaden....
Har sååå ont i mitt underliv. Jätte jobbigt att gå på toan
Chanell: Förstår att du blev ledsen. Jäkligt onödigt å skriva på det sättet. Jag förstår inte vad det spelar för roll om barnen är tidiga eller sena med saker! Dom tar sig dit i sin egen takt. Herregud... *suck* Jag blir less på folk.
Man är ju jättestolt när ens barn åstadkommer något vare sig det är tidigt eller sent.
Williams mamma: Man säger väl för sjutton inte att en unge är det fulaste man sett!!! GRRRR!!! Det är ju för sjutton barn! Knäppa människor.
Jag skiter fullständigt i om folk tycker att mina barn är fula eller inte. JAG tycker att dom är finast i världen.
Och dom som tycker annat har FEL
Hur är det annars med allihopa och magarna?
Här är det ett sjujäkla tryck nedåt nuförtiden. Hon måste sjunkit längre ner för det känns lite bättre å andas nu ändå tycker jag. Men fixerad tvivlar jag på. Har problem med foglossning som jag inte alls hade med Theo.
Förmiddagarna går ganska bra. Men efter lunch får jag jätteont i fogarna och ända bak i ryggslutet. Det är en utmaning att gå eller stå bara :-/ Så när jag kommer hem från jobbet blir det två alvedon det första jag gör jämt. Känns väl sådär......
Satt och kollade på en förlossningsfilm igår och kände sådär rent spontant bara att jag väl inte har sån superduperlust å ha sådär ont igen
Min sambo bara skrattade. hihi
Popcornplaya: NÄÄÄ det syns VERKLIGEN inte! Jag tycker du ser jättefin ut.
Jojo: vilken superduperfin mage *avis*