popcornplaya skrev 2010-09-23 10:35:44 följande:
Magen v.31+3
Ni får ursäkta den stökiga toaletten, den är städad nu...
Vilken fin mage!
du hade ju gått upp massor skrev du, syns inte alls. ser hur smal ut som helst.
Mammadeborah- kommer tänka massor på dig imorn och hoppas att det ser bra ut och att du får åka hem till din familj!! blir det inte så så får man ju göra det bästa av situationen, de får komma på besök och prata mkt i telefon med dem.
Skönt iaf att sjukvården tar allt på allvar och kollar upp dig! men förstår såklart att du är jätterädd och ledsen, jag skulle känna exakt likadant!! man tänker ju och planerar hur man vill ha det, har en bild framför sig och så blir allt helt fel.... men det kommer gå bra tillslut iaf

kram
williamsmamma- fy vilken hemsk människa!! hur kan man säga nåt sånt?? finns väl inge fula barn heller, alla har sin charm hur man än är skapt. Med rätt skulle du ju har tagit upp detta med henne, frågat henne rakt ut varför hon sa så, så hade hon fått stå där och skämmas!! men sen vågar man ju inte det, inte jag iaf.... man e så feg.
chanell- förstår dig med, visst vi är extra känsliga nu som gravida men man skriver/säger inte så, endel pratar först och tänker sen...... och sen är ju endel så himla skrytiga om sina barn!! visst är man stolt över dom men det finns en gräns och alla barn är olika och utvecklas olika men alla har i vart fall lika värde!
kicki08 skrev 2010-09-23 08:40:32 följande:
Hur är det annars med allihopa och magarna?
Jag mår bra (senaste dagarna iaf, det kan ju ändras kvickt) trött till och från och så illamåendet som hoppar på mig när som! men annars mår jag bra, har inte ont nånstans faktiskt, ingen foglossning, ryggvärk eller andra krämpor.
Har inget tryck neråt heller som många här känner. min bebis ligger med huvudet nersjunket i mitt bäcken, enligt min BM iaf, så jag borde ju känna mer tryckt tycker jag, men inte. kissar gör jag ofta iaf.