BF November,2010 DEL 2
Usch jag är så ledsen :'(
Saknar min stora pojke nåt fruktansvärt.. Känns som jag bara övergett honom för att vara med mitt "nya" barn!
Inte träffat han alls sen i torsdags! :/
Usch jag är så ledsen :'(
Saknar min stora pojke nåt fruktansvärt.. Känns som jag bara övergett honom för att vara med mitt "nya" barn!
Inte träffat han alls sen i torsdags! :/
Nej vi bor inte alls långt från sjukhuset, har 5 min att gå hem om det är så.
Men William är så förkyld, hosta o grönt snor, så träffas vi o ja blir sjuk så blir ju Linus det med och då lär vi väl aldrig få komma hem. =/
Han håller värmen väldigt bra tycker jag.
Idag kom han upp till sin födelsevikt, han gick ju ner lite som alla bebisar, men nu har det vänt
Och nu ammar han bara, innan ammade jag och gav han på kopp efteråt. Men nu räcker det med amning, men kör amningsvikt vid varje måltid.
Vi har absolut ingen aning om hur länge vi måste vara kvar här, dom har inte sagt nåt .
Så jag antar att det blir ett tag till även om allt bara går framåt.
----
Ang gå ut o så, jag kommer aldrig våga gå ut med Linus med alla dessa baciller!! =(
Här är våran lilla skatt! :)

Fast sen ska man inte lita helt på TUL . Se på mig, Linus senaste TUL visade att han DÅ skulle väga 1900 gram, och att när vi hade tid för igångsättning var han beräknad att väga 2100-2200 gram. Och ut kom han och vägde 1760 istället. Så det kan gå åt "fel" håll också :)
Här är det okej att gå över 3 veckor . Hemskt!
Jag födde min första son i vecka 42+2 och då hade jag tjtat mig till en igångsättning fast även då startade det spontant.
Nu har jag min plutt inne på rummet och myser
Han vaknade för o käka o få ny blöja sen somnade han lika fort igen :P Heheh!
Vägde han ikväll också , och nu väger 1790 så han har gått upp 30 gram sen igår ![]()
Pga Linus har vi beslutat att William inte kommer få vara på dagis mer i år =(
Tråkigt för William, men eftersom Linus är så infektionskänslig så är vi så illa tvugna.