Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Ja samma här

Ja eftersom vi hade igångsättning på torsdagen så visste jag ju att natten till torsdag kommer jag INTE kunna sova. För då är man ju så spänd för då vet man att man ska få träffa sin lille bebis. Så på natten till onsdagen gick ja o la mig o somna skit gott totalt avslappnad i hela kroppen o då satte det igång

William 070824 & Pyret BF 101101
  • mzetterblad

Ja så kände vi med, så imorn fyller hans faster år o ska ha lite kalas, men dom kan glömma att vi kommer!
    Tänker inte sätta min fot på de där stället!! Är så ledsen och besviken så de finns inte.

Nu ska vi iaf ut o gå en promenad, första promenaden

• mzetterblad

Mina värkar var inte speciellt smärtsamma.. inte fram tills vi åkte in iaf. Då var ja ändå öppen 3 cm när vi kom in o förlossningen i full gång

• mzetterblad
    Helen C skrev 2010-10-30 18:53:00 följande:
    mmm jag känner av dom mer när jag sitter ner... Jag känner ju att det e någonting på G, men vill ha riktigt ont innan jag ringer in... Jag vet att jag kommer bli hemskickad om jag ringer in för koll..... Imorgon blir de väl som bortblåst ändå.... Men men hoppas hon kommer innan pojkarna kommer iaf..
    jag hade också mest ont när ja satt ner.
    mina värkar satt så långt ner denna gång med, i äggstockarna typ
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-10-30 19:26:31 följande:
    Jag har små värkar som kommer och går, men mest när jag sitter ner. Men kommer ibland när jag går... Men vågar inte tro något ändå...

Williams mamma- Oj så långt ner. Mina känns i svanken nu, och på vissa ställen ökar dom i styrka och ibland inte, så de kommer och går... Jag har inte ropat aj än haha
    Ja jag hade förväntat mig dom i magen.. som dom satt med william.. det var exakt som mensvärk .

Är det normalt att svettas som en gris när man ammar? Jag är SÅÅÅÅ varm
  • mzetterblad

förresten, hur länge ska brösten vara spända??
    för ja tycker mina blitt "mjuka" redan...

• mzetterblad
    Rosen skrev 2010-10-30 21:00:43 följande:
    vilken fin tårta!!

helen: spännande, jag tror det e på G

williams mamma: kollade på din fb o vet inte om det e din svägerska med samma efternamn som dig men hon skriver rätt taskiga saker till dig. hon skrev att w var dryg. eller hon kanske bara skoja?

ikväll har det ringt på dörren såååå många ggr av barn som vill ha bus eller godis. jag kan inte resa mig från soffan pga smärtan o orkar inte heller. men barnen bara fortsätter banka o ringa på dörren i flera minuter. går mna inte därifrån om ingen öppnar lixom?? mina barn blev rädda så dom vågar inte öppna heller....
    japp det är min svägerska.. =(
  • mzetterblad

Det fick jag höra JÄÄÄMT när jag väntade William.
    Som en gång när vi träffade en vän till mannen , hade nog gått över en vecka då, så frågade han "men har du inte fått än" då va jag bara tvungen att svara "jo de har jag, de ser du väl.. ja är bara jäkligt tjock nu"

Folk är bra korkade!!

• mzetterblad

Hon kommernterade min status imorse så tror inte det blitt nån bebis än tyvärr =(

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2