Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Kwackie skrev 2010-10-20 15:18:00 följande:
    frogster: usch vilka hemska människor det finns - sympatilösa hela bunten

hihi va glad jag har blivit idag

blev uppringd av Vem vet mest, från svt, så nu e jag uttagen till inspelning den 17/1... ska bli så spännande   blev inte alls ställd när de ville göra ett snabbt kunskapstest för att se om man klarar av det eller inte... kommer säkert åka ut i första omgången, men det e ju en kul sak - dessutom blir det en gratis miniresa till göteborg

sen har barnen fått köplats på en friskola här hemma i stan, en av de finaste skolorna så det e man ju glad över... stora flickan börjar ju inte förrän nästa höst på förskoleklass

har även storhandlat o gjort ärenden idag så nu e jag slut - ska nog lägga mig en stund
    Spännande med frågetävling.
  • NoahLeah

Är så glad, imorgon kommer Noahs farmor hit på besök o stannar i alla fall till fredag (ska fira sambon men hoppas även på lite avlastning). Har egentligen nada energi men ska ta mig i kragen och dammsuga o plocka undan lite när sonen somnat inatt.

• NoahLeah
    Party of five skrev 2010-10-20 17:20:41 följande:
    Chanelll verkar ha fått sin baby idag - en flicka, iaf förstår jag så på facebook! GRATTIS CHANELLL!!! {#emotions_dlg.flower}
    Åh vad kul, gratulationer till henne.

Osäker på om jag har henne på FB, vad heter hon???
  • NoahLeah
    Kinne79 skrev 2010-10-20 19:19:46 följande:
    Om någon vill lägga till mig på FB så heter jag Åsa Dahlberg.
    Fanns ett gäng, har du för bild?
  • NoahLeah
    Helen C skrev 2010-10-20 19:35:58 följande:

Jag har henne på FB. Lisa och något finskt efternamn=)

tror inte jag har dig heller, heter du??
  • NoahLeah
    Helen C skrev 2010-10-20 19:39:01 följande:
    Jag heter Helen Carlsson och har en bild där jag ligger i soffan och har  en rutig väst=)
    Nu är vi kompisar
  • NoahLeah

Ang hallonbladste...ska man gått hela vecka 35 el kan man dricka lite innan? Är i vecka 35+3 idag.

• NoahLeah

God morgon allihopa och stora kramar till er som haft en jobbig natt.  {#emotions_dlg.flower}

Här  har vi fått sova hyfsat trots att sonen låtit som en tröskmaskin men han har i alla fall sluppit värk.
    Nu myser vi i soffan efter en flaska kall välling o medicin, ska väl ta tag i dammsugning mm strax så det är lite ordning tills farmor kommer.
    Funderar på om jag ska brygga mig en kopp hallonte sen...det tar väl ett par koppar/dagar innan det får effekt va?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2