AVA klinik i Riga
Behandlingarna ser onekligen lite olika ute beroende på vilken läkare/klinik som man gör sin behandling hos.
Jag har bara ätit Progynon i 7 dagar men har ET på måndag. Progesteronet ska jag börja med imorgon.
Behandlingarna ser onekligen lite olika ute beroende på vilken läkare/klinik som man gör sin behandling hos.
Jag har bara ätit Progynon i 7 dagar men har ET på måndag. Progesteronet ska jag börja med imorgon.
Jaha, då har bortfallet av ägg börjat :( Av 11 ägg från början så har "bara" 6 blivit befruktade. Troligtvis så kommer inte heller alla 6 nå till blastostadiet.
Stort grattis Li02 till sonen, men vilken pärs förlossningen och komplikationerna efter det måste varit för dig. Skönt att allt är i sin ordning nu iallafall.
Imorgon åker jag till Aten för ET på måndag.
Tack Callimero.
Jag har fått så jäkla ont i magen. Antagligen blir väl trombyl, prednisolon och omega 3 för mycket på en gång för min känsliga mage. Tror ni jag kan sluta med trombyl nu när jag börjar med klexane?
Är det nån som har tagit omeprazol som ett komplement när ni ätit kortison och trombyl?
Redan, jag har väl googlat för mycket för jag tror jag läst nånstans att även omega 3 kan reta magslemhinnan, eller så har jag blandat ihop med nåt annat. Tog en omeprazol nu och ska ta en i natt när jag åker till Arlanda så får vi se om det blir bättre. Ska även försöka sprida ut tablettintaget lite. Har tagit både prednisolon och trombyl på morgon tillsammans med Progynon.
Fattar inte att jag snart är påväg igen. Är mer nervös denna gång, antagligen för att jag tycker det är obehagligt att behöva proppa i mig så mycket tabletter. Har fler tilläggsmediciner nu än förra behandlingen.
Tack snälla Redan. Ligger just nu och vilar efter frukosten på hotellet. Åker till kliniken för transfer om en halvtimme.
Känner mig såååå trött, det blev en lång dag igår. Gick upp kl 03:00 och la mig inte förrän närmare midnatt. Resan var sååå dryg, bytte plan i Paris denna gång och det gör jag aldrig mer. Dessutom fick jag vänta i nästan 4 timmar där innan flyget gick till Aten, Det visste jag ju visserligen innan men det var drygt ändå.
Var snälla att håll alla tummar och tår ni kan för att allt ska gå bra. Just nu längtar jag bara hem.
Tusen tack för lycka till chikita1234!!
Tack alla snälla för lyckönskningar!
Är tillbaka på hotellet och ligger och vilar. I min livmoder ligger just nu 3 små blastocyter. Nu ber jag till högre makter att minst 1 vill stanna kvar och växa till sig till ett sååå efterlängtat barn. Skulle egentligen bara ha satt tillbaka 2 men eftersom bara 3 av de 6 befruktade äggen växte till sig till fina blaston så blev det transfer av alla tre. 1 var liksom ingen idé att frysa.
Min slemhinna växer verkligen som värsta ogräset. Trots att jag gick upp till 6 mg för bara en vecka sedan så var slemhinnan 15 mm idag. Blev lite orolig att den var FÖR tjock men doktorn sa att 14-15 mm är helt okej.
Tusen tack Redan. Det ska bli så skönt att komma hem imorgon!! Har varit ute och köpt lite frukt, nötter och körsbärstomater men gått upp på hotellet och vilat igen. Det är verkligen stekhett här i Aten ca 33-35 grader så det går knappt att vara ute. Enligt taxichauffören som jag åkte med tidigare idag så skulle temperaturen stiga ytterligare lite på onsdag och några dagar framöver. Jag är så glad att jag får åka hem imorgon.