AVA klinik i Riga
Beklagar verkligen den sorg som drabbat er skade och fru 84. Ta hand om er så gått det går.
Beklagar verkligen den sorg som drabbat er skade och fru 84. Ta hand om er så gått det går.
vad är tul och notch?
Tack Redan, jag har mailat till henne.
Är NOTCH ett rutinultraljud som görs på alla el är det bara för vissa riskgrupper.
Stort grattis Krvik!!
Hur stora är riskerna med tvillinggraviditet vid ÄD? Havandeskapsförgiftning, procent för att drabbas av det? Inte sätter man väl sitt eget liv på spel, om/vid tvillinggraviditet? Jag blev orolig efter att jag läst ett tidigare inlägg i tråden. Har varit fast beslutsam om att sätta tillbaka två embryon (ev 3) vid nästa transfer men jag vill ju inte riskera mitt liv för att öka chanserna till graviditet.
Roligt att höra att allt är som det ska Helisa.
Var det blastocyt du fick insatt? När började du med prednisolon och hur hög dos använde du?
Har sprayat med Synarela i en vecka nu och väntar på blödning för att sen kunna börja med prognyon. Har inbokat VUL och E2 provtagning den 9/6.
Just nu känner jag mig lite halvdeppig och tänker "varför ska jag utsätta mig för det här igen, det kommer ju ändå aldrig att fungera". Alla tidigare misslyckanden har satt sina spår.