• Frk Röd

AVA klinik i Riga

Tack snorpan02, zaq1234 och ni andra för stöd. Jag vet inte om det är nedregleringen som gör att jag känner mig så deppig och pessimistisk.
    Håller på att läsa Klara Zimmergrens bok om alla hennes misslyckade IVF:er, om att kastas mellan hopp och förtvivlan och minus på stickan och det gör mig ju inte gladare precis.

• Frk Röd
    Redan47 skrev 2014-06-06 13:19:44 följande:
    3 blactocyt överlevde natten! Och allesamman fick hoppa in i livmodern! Idag var slemhinnan 8.6mm där embryonen placerades. Hoppas vid min Gud det räcker till allt! Tack för heja rop. Nu är det "bara" vänta 14 dagar....;))
    Grattis Redan, vilket fint resultat. Nu håller vi tummarna!!

• Frk Röd

Imorgon är det så äntligen dags för nedregleringskontroll för mig. Min förhoppning är att jag ska kunna få börja med prognyon i morgon kväll eller på tisdag så jag kan få ET (som jag planerat) vid midsommar eller strax efter.

• Frk Röd

Har varit på nedregleringskontroll idag och den visade att jag är startklar :) Väntar nu på besked från min klinik att jag kan börja med hormonerna. Har nytt ultraljud inbokat den 19/6 så det vore ju bra om jag kom igång med Progynon så snart dom möjligt.

• Frk Röd

chikita124: det verkar som vi kommer ligga ganska lika i behandling, sånär som på nån dag. Jag åker till Embio i Aten. Det är ET för mig. Jag kommer komplettera hormoner och folsyra med trombyl, prednisolon och omega 3.

• Frk Röd

Redan, jag vet inte om donator är klar än så jag vill inte börja med Progynon innan jag får klartecken från Embio. Min koordinator mailade tidigare idag att hon kommer ge mig mer info senare i dag eller mest troligt i morgon.
    Hur långt innan transfer startar du med Clexanne?

Svar på tråden AVA klinik i Riga