AVA klinik i Riga
Grattis till fint Hcg resultat Chikita. Kan kanske vara tvillingar :)
Grattis till fint Hcg resultat Chikita. Kan kanske vara tvillingar :)
FrkRöd det var ju själva den att det ska vara så svårt att lyckas.. Stor virtuell kram kommer här.
Lycka till idag Micro.
Stort lycka till Wonders
Så härligt MrsCecilia! Stort lycka till med dina tvillingar.
fått mina slutgiltiga provsvar idag känns härligt..
får göra vul 1 augusti men det blir 11 augusti pga semesterstängningarna..
dag 12..hcg 276 prog. 127
dag 14 hcg 1107 prog.96
känns bra med dessa siffror nu hoppas jag innerligt att hjärta börjar pumpa denna veckan så vi slipper ett nytt MA...
ha de gott alla nu för de skall jag ha..märkligt har inte känt av något alls inte ett enda symptom trött o öm i brösten bara men de beror ju på hormonerna...
inget molande inget slit o dragande de känns lite kusligt att inte känna något alls men de kanske kommer framåt nu...så länge värdena e bra behöver jag inte oroa mig iaf...
The75, tack för att du delar med dig. När du skriver 1 kortison menar du då 10 mg?
Menar du att man inte ska blanda oralt och vaginalt intag av progesteron (utan välja antingen eller) även om man tar lika varje dag ex 2 Utrogest morgon och kväll och 1 lutinus vaginalt till natten?
Det här blir mer och mer skumt.
Hade alltså HGC 854 i måndags och 869 i torsdags.
Började blöda i onsdags (tror jag det var, annars tisdags) och blöder och har ont i magen fortfarande.
Nu idag är HGC 1103. Embryot kan fortfarande inte hittas i varken livmoder eller äggledare. Ett missfall och ett som växer ibland och är möjlig utomkveds (i sådana fall, var)?
Nytt HGC och ultraljud är inbokat till tisdag.
Jag betalade 299 kr på werlabs för Hcg-prov för ett par veckor sedan.