Redan, grattis till att kroppen din är på banan igen. Passa på att fira med bubbel ikväll, det är bra för själen tror jag bestämt!
Helisa, jag hoppas du inte blöder mer. Verkar av alla i tråden vara vanligt utan att det betyder något dåligt. Det slemmiga är säkert rester av slemhinna och inte heller ovanligt, men attans obehagligt.
Dina, ser du redan fått massor av svar men jag upprepar också - de kommer ha benhård koll på dig när det väl gäller! Att missa insättning pga försent ultraljud vet jag inte hur det skulle ske? Skulle donatorn stimuleras snabbare än förutsett så lär de höra av sig och synka dig. Har du planerat ET först den 20e finns ju ingen info än att ge om hur det går för donatorn. De har inte påbörjat stimulering än och alla som genomgått ivf vet vi hur olika det kan se ut från gång till gång också. Det handlar inte om serviceminded eller ej. Du måste tänka på att de vill att du ska lyckas, inte tvärtom!
Jag betalade med kort efter ET när jag var där. Har de ingen faktura skickat så får de inte betalt heller, verkar inte vara något problem. Inget att oroa sig för, betalt tar de, förr eller senare.
Det är mycket nerver med och jobbig väntan, speciellt om man är ett kontrollfreak som undertecknad.
Hoppas 2014 blir året då allas våra barndrömmar slår in - Gott Nytt År önskar jag er alla!