AVA klinik i Riga
Vi har gjort KUB v12 + fått flera extra tittar hos generös BM som förstår att man kanske är lite extra orolig. Är alltid lika fantastiskt att få se. Speciellt när man inget känner än.
Stort GRATTIS Veris! 
Sannerligen en perfekt allahjärtans-dagpresent!
Li, då är vi lite i samma läge med moderkakan fram som extra vaddering. Sen har jag extra skydd i form av trist bilring där innan också så ännu mer stötdämpande. Tycker det liksom surrar lite därinne ibland så kanske är bebis. Längtar efter att få se på RUL på tisdag. När vi har gjort UL har de varje gång visat på var moderkakan sitter, dumt de var så snåla med info till dig. Man vill inte oroas i onödan, det gör man ändå. Bra att du känner dig trygg med denna BM, det är superviktigt!
MrsCecilia - jag hoppas innerligt att ni får fira och hurra vid detta KUB! Håller tummarna för oss båda på tisdag.
Lelle - fick också huvudvärk i början men den försvann efter en v kanske.
Skade och Glittraa - ja det är ett j-la bök med gyn och VUL/UL. Min gyn brukade fylla i akut på provremissen, så gick de in samma eftermiddag i min journal och plockade upp svaret via nätet. Det är jobbigt att vänta onödigt länge. Hoppas det går prima på VUL Skade, är så fantastiskt att se det lilla hjärtat picka. Härligt att du hittat en bra BM!
snartgravid - har inte fått grepp om detta med blodgrupp, tänker att det där får kliniken ha koll på om de nu vill ha uppgifter på detta.
Grattis Lisa! RUL här med igår. Bebis viftade med armarna och sprattlade, allt såg fint ut så nu kan man pusta ut lite mer. Ska bara hålla blodtrycket nere och hoppas armarna slutar domna. Har införskaffat handledsskydd.
Ni som har problem med de jobbiga småblödningarna - ta extra progesteton också!
Bra Snorpan, vila nu och ta hand om dig. MrsCecilia - stort grattis till KUB! Ja nu är en viktig milstolpe passerad, njut av det så mycket du kan.
Grattis helisa så härligt! Och toppen med en BM som förstår, det är a och o. Och har hon själv tragglat sig igenom en massa försök så är hon säkert extra empatisk. BF på min födelsedag har du också ser jag
.
Ska se om jag har kvar resultatet lelle. Tycker din läkare borde ge lite mer grundlig info om hur och varför? Oroa dig inte mammsen, vad säger Riga?
Grattis Redan, nu jäklar ska det ta sig!