• callimero

AVA klinik i Riga

Tummar hålles stenhårt för er Dina och Wonderstruck! Hoppas du får en riktigt härlig semester Redan. Och ett svar från Riga snabbt.

• callimero

Grattis Wonderstruck! GladGlad
    De flesta verkar bli yra av Utrogestan, jag har suttit igenom möten på jobbet och känt som om jag svept två glas vin. Jobbigt när ingen visste jag var gravid så kunde inte heller skylla på det. Men det blev lite bättre med tiden, tror kroppen vänjer sig. Bra sömnpiller är det ivarjefall, eller en liten eftermiddagsfylla som Li säger, haha!

Jag testade på dag 9 för jag var helt övertygad om att det var kört. Fick ett väldigt svagt streck på stickan så det kan vara tidigt fortfarande.

Skade - att det hugger till är bra symptom för mig! Väntan till att få se är riktigt jobbig. 

Det är förvirande med symptom som kommer och går. Är de där är man orolig för vad det beror på, och uteblir de är man orolig för det. Jag var livrädd för UL vid KUB för kände absolut ingenting under flera veckor, men där var en lite en som sprattlade och drack fostervatten. Känner fortfarande nada från och till förutom en del i brösten.

Vad det låter härligt med semester i värmen Redan! Cool Och så en plan för nästa försök på det, det kommer gå galant detta!

• callimero

FrkRöd - jag dricker 1 kopp på morgonen. Tror inte det har någon betydelse. Enligt BM kan man dricka 3 små koppar per dag.

• callimero

Lycka till nu Dina! Ta taxi och ta det lugnt nu. Lycka till Snorpan också! Vår donator är brunhårig, blåögd, 21 år och har ett barn. Tror nog donatorerna donerar flera gånger. Jag började med 15 mg Prednisolon en v innan ET. Tog 25 runt ET och trappade sakta ner till nu 2,5 i v 16.

• callimero

Vill bara tillägga att båda klinikerna använder Prednisolon men i lägre doser. Diskutera först med dom och läs sen på om ni vill köra högre dos då det innebär vissa biverkningar + är viktigt att sakta trappa ner.

• callimero

Grattis till fint RUL Krvik! Känns som man kan pusta ut en hel del efter det gissar jag? Jag har mitt 18/2, känns som evigheter tills dess.

Svar på tråden AVA klinik i Riga