• callimero

AVA klinik i Riga

Grattis till pickande hjärta skade! Har man väl fått det konstaterat är det ett stort steg på vägen. Skrattande

• callimero

Vi funderade på att sätta in två men när jag kom dit för ET var kvaliteten så pass hög på blastocysterna att Dr Fodinas råd var att sätta in en om vi inte verkligen hoppades på tvillingar. Så det beror nog lite på hur det ser ut.

Gällande Progesteron så tog jag Utrogest 2 st morgon + eftermiddag + 1 progesteron vagiator a 400 mg till kvällen.

• callimero

Oj vad mycket som hänt i tråden - stort grattis till fina hcgvärden Wonder!

Och grattis, du är gravid Dina! 

Välkomna Vårlängtan och Glittra, tummar hålles för er!

• callimero

Och stort grattis Lisa till att fostervattenprovet såg fint ut!

Hoppas jag inte glömt någon, varit ute och rest med jobbet så har massa att läsa igen ser jag. Väntar själv på 18 februari och stora rutinultraljudet. Är i v18 nu och börjar synas på magen, lite svårt att hitta bra sovställning trots att magen inte är så stor.

• callimero

Grattis till ditt plus snorpan!

Så tråkigt Dina, beklagar verkligen. Hör med Riga om de kan "bjuda" på FET-kostnaden då du fick så pass få ägg i slutändan?

Skade - hoppas dumma blödningarna har slutat. Ta extra progesteron, c-vitamin och vila. Annars skulle jag nog åka in och kolla upp det om det fortsätter för att slippa oron.

Håller tummarna för er som ruvar och väntar. Jag hade molvärk lite till och från, har alltid fått så av Progesteronet. Sen kände jag ingenting och var övertygad om att det var kört, men se det var det icke.

Krvik, hoppas BM har superkoll på dig! Jag har fortfarande problem med blodtrycket och springer hos BM och spec.mödravården var och varannan vecka nu känns det som. Känns att man börjar bli tyngre i kroppen.

Hoppas du njuter av värmen Redan! Cool Här är det grå, grå, grå som gäller.

• callimero
    vårlängtan14 skrev 2014-02-10 11:59:58 följande:
    Tack för alla era tummar och tår. Nu ringde min läkare, vågade knappt svara! HCG värdet var 2888 och det var bra sa hon Då är jag väl gravid så länge inte testet på onsdag säger nåt annat?
    Woho! Stort grattis, bra värde också!
  • callimero

Ledsen för er skull Jennie, har ni i frysen? Det är jobbigt med den där nedrans väntan.

• callimero

Usch vad läskigt med blödningar Wonderstruck, men som sagt så verkar det väldigt vanligt i början vid ÄD. Bra att du bytta mvc, man ska inte behöva gå och känna sig obekväm!

Grattis Glittraa! Plus

Och grattis till fint UL Sissan. Glad

Mammsen - vet tyvärr inte hur ref.värden ska se ut vid den tidpunkten men hoppas du blir av med det brunros. Ta en extra progesteron och vila. Annars skulle jag stå på mig och kräva ett VUL så du slipper oroas.

Själv räknar jag ner till RUL på tisdag, går in i v 21 dagen efter. Hoppas känna lite rörelser snart, är fortfaranade nervöst med allt.

SIsta veckan har mina armar börjat domna bort när jag sover. Urläskigt. Får låta armen hänga ner utmed sängen så blodet cirkulerar och sen vända mig på andra sidan bara för att vakna upp och göra samma sak med nästa.

Svar på tråden AVA klinik i Riga