AVA klinik i Riga
Åååå vad kul Redan! Bra jobbat...! Ett stort lycka till i helgen nu! Kram
Åååå vad kul Redan! Bra jobbat...! Ett stort lycka till i helgen nu! Kram
Tänker på dig idag, Redan! Lycka till!
Vi fick 4 bra embryon i Riga. Nu ska vi bestämma om vi vill ha ett eller två "insatta". Vi vet inte hur vi ska göra! Hur tänker ni? Det lutar åt att vi sätter in två stycken, men har som sagt inte bestämt oss. Jag åker till Riga på onsdag för ET. Så förväntansfull. Lycka till med ruvandet, Redan...och lycka till alla ni andra oberoende var ni är i 'processen'.
Tack för alla input...Vi har pratat m Riga och de rekommenderar ett embryo om det är bra kvalitet, två om det är lite sämre kvalitet. Inte lätt att ta beslut, får sova på saken
Kanske man skulle försöka med ett då..
Skorpan, jag är 41 år och tänker lite så också. Vi får se hur vi gör. Måste söka lite information om risker vid tvillinggraviditet. Jag har liten livmoder också, så kanske skulle satsa på ett embryo, som du också skriver Fru.
Härligt Wonders
Vad spännande! Håller tummarna att du får åka till Riga så fort som möjligt!!
Härligt Beccalie! Lycka till!!
Jag har inte sett kliniken, men min sambo var där i fredags. Han var mkt positiv till den och han fick ett väldigt bra intryck. Det känns bra! Jag åker samma dag på morgonen, stannar en natt. Känns så spännande! Vi vet bara inte om vi ska sätta in ett eller två embryon. Sitter o pratar om det o om risker mm...men vi vet inte...än. Ska ge dig alla tips om kliniken sen
Ok Redan, om du säger det, så gör vi så! Låter som en bra idé! Spännande med dina embryon...! Jag håller alla tummar och tår! Gillar den här tråden mycket, finns så mycket information här
och fantastiska tjejer ocksåð??
Det sista skulle vara en"tumme upp"...