• swede

AVA klinik i Riga

Maryhe, flygplatsen är mycket liten. Direkt man kommer ut genom tullen kan man köpa taxibiljett t.o.r för ?28. Om din sambo har adressen nedskriven, så kan han bara visa upp den. De är mycket vänliga och hjälpsamma i Riga. Ett annat alternativ är ju att ta båten till Riga, det går ju också. Du kan ju maila till kliniken och höra om de kan hämta din sambo på flygplatsen, de har säkert kontakter och samarbeten så det är nog inte alls omöjligt,

• swede

Ja, båt från Milano kanske inte var någon bra idé då! Förstår att han oroar sig, speciellt om han inte flugit förut. En del tycker att det hjälper lite att lyssna på musik, när man flyger. Det kan vara lugnande. Hör med Jelena, tror säkert att de kan hjälpa till med något.

• swede

Så var min graviditet över. Vaknade med fruktansvärda smärtor i magen och massor med blod. Känner mig mycket tom och väldigt ledsen, men det är väl bara att komma igen en gång till. Lycka till alla ni som kämpar!

• swede

Helt säker Redan, har inte kunnat stå, sitta eller ligga så ont har jag haft...och det har bokstavligen forsat blod, sen 2 inatt...Är hos mina föräldrar och skulle mysa lite hos dem, men det blev kortvarigt Usch vad jag känner mig liten just nu...Lycka till nu, Redan. Läste du gjort op i Athen. Kör hårt! Jag är snart tillbaka på planen, måste bara få pusta ut lite...

• swede

Tack Sissan , är rädd för att det inte räcker med tummarna den här gången Massor. Snorpan, har redan provat två akutgyn-mottagningar och ingen ville ta emot De vägrar...! Blir så #£>%#. Satte in ett embryo till slut.

• swede

Tack alla för tröstande ord. Redan, jag satte in ett embryo den 2 april, så borde vara i vecka 6...eller hur man nu räknar!? Gyn sa att jag var i vecka 5 förra veckan, så antar jag borde varit i v 6 nu! Jag var på akutgyn och jag sa att det var graviditet genom äggdonation. Men de skickade hem mig och sa att det var ett missfall och att jag var välkommen tillbaka om jag fick mer smärtor. Herre Gud, jag bönade och bad...och Riga vill inte trappa ner medicineringen förrän jag gjort UL. Jag har ju varit hos mina föräldrar, så känner inte helt till sjukvården här. Ska försöka att åka hemåt i helgen, så blir det UL på måndag. Att det är missfall är jag helt säker på och alla symptom försvann på samma gång. Inga ömma bröst, behöver inte springa på toaletten o kissa stup i kvarten heller...Jag ska vila lite nu, för jag är trött, och att man tappar så mycket blod gör väl inte saken bättre. Så nu blir det att vila och sen samla energi till ett nytt försök! Så får det bli! Lycka till alla ni andra kämpade i tråden!

• swede

Tack, Villsågärna. Då förstår jag räkningen, ska komma ihåg det till nästa gång Kram

• swede

Så kul att läsa att det är så många som är på gång nu. Jag har varit på akutgyn idag och de kunde konstatera ett missfall, det kändes bra att få det svart på vitt, även om jag aldrig varit i tvivel om det. Nu blir det vila och ta det lugnt, och så förhoppningsvis kan vi göra ett nytt försök inom en snar framtid. Lycka till alla kämpare!

• swede

Tack för omtanken Beccalie, AhavaMaria, Villsågärna, Krivik, Redan o Snorpan. Redan, vi har 3 embryon nedfrysta. Vill gärna komma igång så fort som möjligt och göra ett nytt försök. Vi är ju mitt i det just nu, så det känns som att det är lika bra att komma igång igen så snart vi kan. Måste förstås låta kroppen läka först, men sen försöker vi igen. Känner mig ledsen, men det är väl ganska normalt. Önskar man hade haft mer pengar, så att man inte behövde stressa så mycket över det....men, men vi tar en dag i taget och ett försök i taget

• swede

Tack Skade och Zaq.
    Redan; Mens har jag inte haft på 3 år, så antar att den inte kommer nu heller. Har varit i kontakt m Jelena och hon vill att vi väntar drygt en månad. Jag har semester fr den 13 Juni, så hinner inget försök innan, kan tidigast bli i Juli. Jag läste tidigare i tråden att Dr Fodina har 2 veckor sem, är det någon som vet när? Jag har skrivit o frågat Jelena, men inte fått något svar.

Svar på tråden AVA klinik i Riga