-
Okej, tack.callimero skrev 2014-01-18 13:02:22 följande:Japp, en kopp under ruvningstid och fortsatt så efter plus också. -
Verkar som jag kan fortsätta med mitt morgonkaffe. Låter jättebra det :)
-
Lycka till Dina!!
-
Grattis till ruvning Dina! Hoppas du har fått tillbaka 2 guldägg. Var det blastocyter eller 2/3- dagars?
Det är verkligen ett lotteri det här med hur många ägg donatorn får. Det blev bara 3 embryon från min donator också, och det kändes ju lite tråkigt när man vet att det skulle kunna ha varit 10. Det känns ju alltid bättre om man vet att man har en stor back-up i frysen. -
Ni som är gravida, är det blastocyter ni fått tillbaka eller hur många dagar har era embryon varit?
-
Utrogest finns bara som licenspreparat i Sverige och enligt min svenske gynekolog så tror han att de fungerar lite sämre än Lutinus just för Utrogest tas via munnen. så han rekommenderade mig att jag skulle Lutinus istället. Vid min första ET så fick jag köpa med mig Utrogest från kliniken.
-
Sissan: är det blastro som du har fått insatt båda gångerna när du blivit gravid? Vilka doser av prednisolon har du tagit?
-
Tack Sissan. Lycka till med graviditeten.
-
Jag planerar att påbörja nästa behandling i mars. Har en misslyckad ÄD (ET) bakom mig, den gjorde jag i oktober.Sissan skrev 2014-01-26 10:24:45 följande:Frkröd
Tack
Hur går det för dig?
Kommer bli ET även nästa behandling eftersom det tyvärr inte blev några embryon till frysen. -
Är det någon av er som kombinerat trombyl och klexane? Eller är det alltid fragmin eller innohep som kombineras med trombyl? När började ni med trombylen?