AVA klinik i Riga
Glittraa: tack för medicininfo.
Lisa och Callimero: kul med RUL. Lycka till! Nu är ni halvvägs :)
Glittraa: tack för medicininfo.
Lisa och Callimero: kul med RUL. Lycka till! Nu är ni halvvägs :)
Grattis till fint ultraljud Skade.
Lycka till Redan.
Grattis MrsCecilia, Callimero och Lisa till fina ultraljud. Måste vara en enorm lättnad och glädje.
Sunlight: vilken klinik går du på? Jag var påväg att göra min behandling på Invimed i Gdynia men ställde in resan efter att koordinaton totalt gått under jorden två veckor innan avresa dit. Koordinatorn eller någon annan på kliniken hörde aldrig av sig trots att jag skickade flera mail.
Stort grattis Wonderstuck. Hoppas du går träffa en bra barnmorska idag.
Callimero, vilket är namnet på Atentråden?
. Denna gång blir det Aten- sol där också så här års HIHIHI- nästa vecka åker jag till Serum. Ska undersöka min livmoder grundligt samt få analys svar på mina infektionprover och ta ytterligare prover samt diskutera behandlingsplan. Skickade mensblod dit för att analysera efter ureoplasma någon släkting till mycoplasma, men som kan finnas och leva gott i livmodern. och då skapa problem som att inte bli gravid. Jag hade ett mycket intressant samtal med penny. SÅ det blir nog fragmin hela resan nästa gång samt immunbehndling. Det går så fort...och det vill jag ju. Redan, jag har gjort 1 ÄD på Embio i Aten. Skulle ha gjort min andra behandling nu i mars/april men blev tvungen att skjuta på den några månader eftersom jag väntar på en liten operation inom max 3 månader. Vill inte bli sövd när jag är gravid som jag absolut har tänkt att bli vid nästa behandling :).
Har redan fått svar från Serum och det går bra att jag skickar mensblod för infektionsanalys. De erbjöd även telefontid med Penny nästa vecka men har inte bestämt än om jag ska ta det.
Hur gjorde du och ni andra som skickat mensblod till Serum, skickade ni i ett urinprovsrör i vanligt vadderat kuvert eller hur gjorde ni?
Husläkare är den läkare som du är listad hos på din vårdcentral.