• Frk Röd

AVA klinik i Riga

Va roligt Redan. Hoppas de utvecklas riktigt fint så du får toppenembryon tillbaka på lördag. Lycka till!

• Frk Röd

Åh va härligt Redan!! Hålet tummarna för att det ska gå hela vägen denna gång.

• Frk Röd

Mycket märkligt med 44års gräns på Sofia. Gav dom nån anledning till det Callimero?

• Frk Röd

Callimero, ska bli intressant att höra vad de svarar. Skriv gärna och berätta.

• Frk Röd

Hur länge kan man gå med en "klar" slemhinna innan ET el FET bör/ska ske?
    Vid min senaste behandling så gick jag med min i 10 dagar innan ET och det tycker jag var väldigt länge.

Bra svar från Sophia, Callimero. Då vet vi hur de tänker.

• Frk Röd

Härligt att allt flyter på Lisa. Snart är du i hamn och har ditt lilla barn i din famn.

I onsdags gjorde jag min "lilla" operation som har gjort att jag fått skjuta upp min andra behandling så nu kan jag äntligen börja planera för ny behandling igen. Fick min mens igår kväll så först och främst så ska jag samla några droppar blod i dag och skicka till Penny för infektionsanalys.
    Stort lycka till alla fantastiska kvinnor som kämpar på oavsett var ni är i er process.

• Frk Röd

Varför har ni fått ta ett extra blodprov hos barnmorska för att ni gjort behandling utomlands?

• Frk Röd

Snorpan: Tack för svar. Tyvärr så har jag inte blivit gravid än så jag är inte inskriven hos barnmorska. Jag ska förhoppningsvis påbörja ny behandling i maj så efter den hoppas jag på inskrivning.

• Frk Röd

Vart gjorde du hysteroskopi Callemero?
    Är det helt nödvändigt med narkos vid hysteroskopi?

Svar på tråden AVA klinik i Riga