• zaq1234

AVA klinik i Riga

Å vad ledsamt grodan, minus suger. Kram till Dig!

• zaq1234

Jag håller med minus suger något så otroligt, jättetråkigt löparnörden. Kram

kcb, välkommen i tråden, som Redan skrev provtagning på werlabs, mäta slemhinnan har jag hört att man kan på sofiahemmet, tror ngn gick till roslagstulls sjukhus, själv mätte jag på schults läkarpraktik, tror även att Riga samarbetar med ngn klinik i sthlm..kommer inte ihåg vad den heter men tror den ligger på Odenplan.

Fru, vad underbart, visste inte ens att man kunde stå i en sådan kö. Vilken skänk i från ovan; jag är bara intresserad hur det fungerar, blir man fosterfamilj på livstid? varför får man inte adoptera då?

Å Jennie, supergrattis! Tar du hcg även nu för att kolla att det dubblas? eller väntar till 7+0 för UL har läst att det är första dagen man kan göra UL på vanligt gyn i Sverige..grattis igen hoppas så att det går vägen Kram

• zaq1234

Hur var det chikita blir det ks för dig eller blir du igångsatt? Vilket landsting har du? Ska fråga min bm varför det är olika. Har ju bara varit hos min en gång men hon sa inget om 38v. Så jag tror inte Sthlm har den regeln..

• zaq1234

Härligt Redan att du snart är på gång igen, önskar av hela mitt hjärta att det lyckas denna gång. Hur är planen denna gång? Har mannen gått med på att testa spermiedonation?

• zaq1234

Tyckommig, skönt att du mår bättre o att allt annat också var u a. Vad jobbigt med kräksjuka, klarade du dig? Tycker vi har fått vår beskärda del av illamående..

Jag har RUL i vecka 19, dvs den 11 mars. Jag gick faktiskt o gjorde ett privat UL förra veckan, för jag ville kolla upp. Då såg allt bra ut. Jag känner inget ännu fast det står på appen att man ska kunna göra det i denna vecka, antar att det är lite olika. 

• zaq1234

Chikita, undrar så hur det går för dig??

Härligt skade att ul såg bra ut.

Fru, jag kände inget under hysto. De hittade ju inget men om de hade gjort det så hade man ju sövts.

• zaq1234

Å grattis chikita!! Vad underbart!! När du orkar och om du vill får du gärna berätta vad som hände dessa 4 dagar.

Stort Grattis igen, har tänkt på dig kram

• zaq1234

Annaba härligt att höra att det gått så bra för dig!

Redan, håller alla tummar jag har för dig!! Denna gång ska det lyckas!!!!

Tack tyckommig, jag är nervös inför i morgon. Hur mår du nu?

Svar på tråden AVA klinik i Riga