AVA klinik i Riga
Redan, jag tänker på dig. Hur mår du idag?
Vad spännande Micro att det är så nära nu.
Hur går det för dig wonders?
Redan, jag tänker på dig. Hur mår du idag?
Vad spännande Micro att det är så nära nu.
Hur går det för dig wonders?
Tyckommig hur mår du annars än trötthet? Hur mkt har du gått upp? Jag gick upp 1,5 kg under sista veckan... Hade svårt att sköta mig under påsken.. Men ändå, vill verkligen hålla nere på socker för att minska risk för havandeskapsförgiftning men har inte lyckats så bra då jag är extremt sugen. Den enda träning jag orkar är promenader, magen späns och gör ont vid mer ansträngning än så... När har du TUL?
Lycka till idag Redan!!! Tänker på dig Kram
Tyckommig, jag tar dosen 75 . Hade värde sist på 1,2, ska ta nytt prov nästa vecka.
Jag undrar lite, även fast det är långt kvar ur jag ska göra efter förlossningen, jag hade ju inga problem i sig som gjorde att jag måste äta levaxin, bara att det var för högt för att lyckas bli gravid, är detta en medicin man ska fasa ut eller hur gör man?
Vad skönt att du bara gått upp 4 kg..jag har gått upp 7 kg redan...
Grattis Micro, vilken tuff förlossning du måste ha haft.
Så härligt att han är född nu! Hur mår du?
Wonders hur har det gått för dig? Hoppas allt gått bra.
Wonders, så härligt att höra från dig! Har tänkt på dig då det varit tyst. Stort Grattis till dig!! Hoppas att alla infektioner läker fort.
Grattis missne, den heter Redan47,s samlade pärlor
Grattis frk röd!!! Vet hur det känns med alla minus stickor man haft under många många år o lyckan av att se ett plus.
Kcb, vad otroligt ledsamt med minus. Mitt tsh ökade också vid gång 2,tror det ökade pga av östrogenet. Hade tsh 4 och ca 2 vid transfer. Innan gång 3 såg jag till att det var nere på 1. Gick upp från 25 till 50 tog prov var tredje vecka gick upp till 75 ca 2 v innan ny FET. Min Gyn sa att Tsh på 4 kan i sig ge missfall.
Det var min Gyn som föreslog att jag skulle ta tsh Efter 2 misslyckade ÄD, fick MA på gång två o gick dit i syfte att se att allt hade blött ut. Märkligt att din Gyn inte kan hjälpa dig med det. Hoppas husläkaren kan det. Det är ju tryggare att ha kontakt med doktor.
Jag tycker även så här i efterhand att det är konstigt att inte Riga säger till att man ska kolla det bättre. De kollar ju vid transfer, men i o med att sen stiger vid östrogen ( läste till mig detta själv) så räckte ju inte Riga standard dos på 25.