• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • JoJo10

Jag kan oxå både lördag och söndag vecka 40!

• Malmölita

Oki, verkar som många kan lör och sön vecka 40. Pigletten, MFJG, Marremia, Karin010, JoJo10 och jag kan. Får se om ÄlskadeMirakel svarar också. 

Pigletten, du kanske kan höra med "kollegan" igen =) Kul om hon också kan! 

Har ni någon preferens på dag? (Jag uppfattade som att samtliga kan både lör och sön.) Ska vi säga söndagen den 10:e på nåt fik på Entré kl.11:30?

Hur mår ni alla? Jag har börjat få ont i höfterna när jag står upp eller går för länge. Inte kul....   

• karin010

Min preferenS är söndag v 40, men lör funkar oxå om det skulle va så. Entré blir jättebra. Jag mår fortfarande toppen. Har 10 v kvar så undrar hur det kommer bli den sista tiden. Tungt? Ont i ryggen? Svullna fötter? ---- Ja, det vore superkul o träna tillsammans med bebisarna sen. Den träningen du skriver om Malmölita + promenader i Pildammsparken.

• Pigletten

söndag funkar super.. min sambo jobbar ändå så det är lugnt för min del.. =)

Jag kollar med "kollegan", sen finns det en tjej till som går på vattengympan med oss som ska ha den 31 dec.. karin010, du vet ju vem det är.. ska jag kolla med henne oxå om hon vill följa med?

Träning tillsammans vore jätteskoj.. alltid skönt att ha nån som peppar en om att man ska iväg och träna.. lite inspiration och lite sällskap.. =) 

• Pigletten

har kollat med kollegan.. hon tror hon kan.. sen får vi se med hennes mage.. =( men som det ser ut nu så kunde hon nog..

• MFJG

Helloj!
    Så skönt med fler som planerat in F&S gympa när bebis är här. Jag ska banne mig komma i form no matter what ;) Ska vi säga sön vecka 40? Vid 11.30? Jag är lite besatt av Redfellas och deras smoothies. Oftast bara där jag kan äta på Entré också med tanke på min allergi. Men dem har ju både sallader och hutlöst smarriga mackor.. 

Har ni haft en bra helg?  

• Pigletten

MFJG: håller med dig! Redfellas e helt underbart!!! mums! 
    tycker sön v.40 11.30 låter bra..

haft en helt fantastisk helg.. har fått mysa med våra kompisars tvillingpar som är 1 månad gamla.. =) de e bara sååå söta..  och idag så syr jag.. snart klar med åkpåsen..  

• Malmölita

Redfellas på sön kl.11:30 låter perfekt! Har knappt varit på Entré överhuvudtaget och aldrig på Redfellas men det låter bra med smootis, sallader och goda mackor =)

Pigletten - Kolla med hon från vattengympan också tycker jag iallafall. Kul med fler!

Å roligt att fler är taggade på att träna ihop efter födseln. Jag känner också att jag måste komma i bra form. Stärka upp kroppen för att orka vardagen som småbarnsförälder. Haha, det kändes konstigt att referera till mig själv som småbarnsförälder... eller förälder över huvudtaget, haha.

Min helg har varit väldigt lugn. Känns skönt nu när hösten är på ingång att gå lite i ide med film, god mat och mys =))

• JoJo10

Jag är på på söndag kl 11.30, ska komma ihåg att inte äta frukost denna gången för deras mackor såg smarriga ut  :p

Det där med träning lät jättebra, jag är inte så bra på att pusha mig till att träna så jag behöver all motivation :)

Marremia: visst är det konstigt att referera till sig själv som småbarnsförälder. Min vännina sa till mig att hon förstod att jag skulle bli mamma först när min mage hade vuxit lite. Just när hon sa det "du ska bli mamma" kändes det mysigt, läskigt och som att hon pratade om nån annan :)

Annars har helgen varit bra, efter en del velande köpte vi äntligen en barnvagn som vi är jättenöjda med. Nu vill man bara att lillkillen kommer så man kan gå ut och gå med de!  

Svar på tråden Malmö BF 2010