• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Marremia

Det ska bli kul att ses på söndag! De gånger jag varit på smak på konsthallen har det varit rätt fullt så jag ringde igår och bokade bord eftersom vi blir några stycken. Dock var jag inte helt säker på hur många vi blir så jag bokade för 8 pers till på söndag 11.30 men lovade att ringa tillbaka till helgen om vi blev färre. Blir vi 6 pers eller?

Vi har också börjat prata om att boka en resa till nästa år i september med siktet inställt på Spanien.  

• karin010

Marremia: himla bra initiativ att boka bord. Tackar o bockar för det. Vi blir väl....7 st om jag inte har räknat fel? + Wincent om han ska med!? =)

• JoJo10

Bra idé med bordsbokningen Marremia! Jag får oss till 7 st enligt listan i början av tråden + Piglettens kollega och med Wincent blir vi 9.  =o)

• Malmölita

JoJo10 - Jag får också oss till 9 med kollegan och Wincent.

Marremia - Schysst att du bokade!! Spanien låter ju gött! Vi har också pratat om att bila nånstans (nån gång). Europa är ju bra på det sättet att avstånden inte är längre än att man kan köra.

Ja, ska bli jätte roligt att ses på söndag! Jag kommer haffa alla med stora magar på konsthallen, haha.

• karin010

Men ÄlskadeMirakel kunde väl inte? Isf blir vi 8 med Wincent... =)

• Malmölita

Karin010 - Jaha, nu när du nämner det så ringer en klocka någonstans om att hon inte kan komma...  

• Pigletten

Nu e det bara 1 dag kvar... Ska bli riktigt kul.. Lite nervöst faktiskt.. Skriva här är ju hur lätt som helst, men att prata "live" e ju en helt annan sak... Glad

• Malmölita

Kommer bli super trevligt att ses! Skrattande

• MFJG

Det är imorgon vi ska ses?
    Är det cafét inne på museumet? Jag är lite lost här nu ;) 

• Pigletten

ja, det är i morgon vi ska ses.. det e på konsthallen.. var vet jag inte.. =)

Svar på tråden Malmö BF 2010