• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Marremia

Restaurangen heter smak som ligger inne på konsthallen. Jag har bokad bord för 8 pers i namnet Maria till 11.30 imorgon. 

Så kul det ska bli att träffas imorgon! 

• karin010

Ja, mkt mkt spännande ska det bli! O jag håller med Pigletten..lite nervöst också. Inte var dag man möter upp folk man har "lärt känna" på nätet..

• MFJG

Jag kan nog inte komma imorgon.=(
    Har så ont i mina fogar och i magen. Känns som jag sträckt varenda liten muskel och oavsett om jag sitter, ligger eller står så spänner det. Har sammandragningar också. Pratade med pre natal och dem sa att jag ska vila så mycket jag kan. Så en utflykt till andra sidan stan känns lite mycket när jag inte har möjlighet att köra dit.
    Men jag vill hemskt gärna ses en annan gång!
    Hoppas ni har kul. Ni får berätta ALLT här sen ;) 

• Pigletten

MFJG: Vad trist att du inte kan följa med.. Hade sett fram emot det.. nån att snacka "sy babykläder" med.. Men men.. hälsan går före och jag hoppas att det lugnar sig när du får vila..

Nästa gång vi ses får kanske bli hemma hos dig så behöver du inte förflytta dig några längre sträckor.. =)

Ska berätta allt när jag är hemma igen.. =) 

• Malmölita

Hej alla!
    Som sagt, kul att ses idag! Synd att MFJG och ÄlskadeMirakel inte kunde komma.

På fikan pratade vi om att diskutera i ett slutet forum men vad jag kan se så går inte detta att göra här på familjeliv eftersom "Slutna dialoger" är stängt. Så vad sägs om att snacka på facebook  istället? Alternativt per mail? Vad säger ni?

• Pigletten

Tack alla för idag!! det var riktigt trevligt.. som Malmölita sa.. synd att ni, MFJG och ÄlskadeMirakel, inte kunde va med..

Helt ok att ta facebook eller mail som slutet forum för min del.. 

• karin010

Ja, tack alla! Det va mkt trevligt att äntligen träffas. Kanske är bäst att vi tar det via mail..? Eftersom inte alla har Facebook...

• MFJG

Ja mig spelar det ingen roll hur vi gör..Men vi kanske ska hålla öppet här fortfarande så att nya kan tillkomma om dem hittar hit? För det måste ju finnas mer mammor som väntar barn i december;) i Malmö!

• Pigletten

Jojo: Ja, det var en sån jag menade.. =) fick ni bestämt er om vagnen? =)

Svar på tråden Malmö BF 2010