• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Monkeyboys mamma

Tack tjejer för idag.... Supernice, synd att det fattades 2 :( Nästa gång hoppas vi att alla kan komma! Och på tal om det så kan vi väl satsa på att ses en kväll på någon trevlig restaurang istället?? Hade som förslag st Marcus eller rose garden supreme??? Ni som har svårt med datum kan komma med förslag... Tar gärna inte en onsdag i och med vattengympan.. Men som sagt kom med förslag!!

• MFJG

Skulle vi ses idag? Jösses vad jag har tappat minnet. FÖRLÅT! Jag som hade sett fram emot detta super duper mycket! =( =(

• nyårsbebis10

Jag tackar jag med. Bra fika, bra plats och härligt att träffa er andra gravida! Kul att träffas på detta sättSkrattande. Tycker restaurangträff låter bra. Jag har faktiskt aldrig varit på St Marcus men velat gå dit sedan gymnasiet, haha. Kanske på tiden?? Rose garden är mumsigt. Tror jag har rätt lätt med tider så det lämnar jag till er övriga.

• Pigletten

Tack själv, och tack alla andra oxå för igår.. lika trevligt som sist! =)

Jag är oxå med på restaurangbesök.. måndagar eller helger passar mig bäst eftersom mina veckor i övrigt är ganska fullproppade.. =)

• karin010

Ja tack alla! Det var mkt trevligt! Och vilka goda smoothies!! --- Restaurangbesök låter som en bra plan. Jag är inte särskilt kräsen när det gäller val av restaurang. Gillar det mesta. =) Måndag- eller torsdagskvällar passar mig bäst. Helger är lite svårare. Iaf nu i oktober, men nov ser bättre ut. Kan dock sön den 24e...em/kväll. Hoppas vi kan hitta en kväll som passar alla!

• Malmölita

Ja, kul att ses! Jag går gärna å käkar. Så vad sägs om sön 24 okt, mån 1 nov eller tors 4 nov? Nu drog jag bara till me några datum. Kom me andra om d passar er bättre!

• Marremia

Så trevligt det var igår! Jag går gärna med ut och äter. Jag kan också sön 24 okt, mån 1 nov eller tors 4 nov. Jag har aldrig varit på rose garden supreme men st Marcus har riktigt god mat Glad. Hoppas alla kan!

• karin010

Datumen passar mig också. Den 24e kan jag efter 17. 1e o 4e kan jag kl 18 o framåt. =)

Svar på tråden Malmö BF 2010