JoJo10- Ja, snart är det fika =) Japp, det är fortfarande 11:30 på konsthallen på söndag. (Jag har iallafall inte sett nåt annat...)
Vad gäller hjärtljuden så har jag ingen aning om det brukar sjunka. Var hos barnmorskan idag och mätte magen och jag är helt "medelmåttig", hehe. Bebisens hjärtljud slog som de skulle men jag kommer inte ihåg hur mycket... Allt var bara bra och det är det enda vi minns från idag, haha.
Karin010 - vet inte vad jag ska säga om min mage. Ibland tycker jag den är jätte stor och ibland tycker jag den känns så pyttig. Speciellt när jag ser andra magar som är längre fram i graviditeten. Då är min inget i jämförelse med deras, haha. Och alla runt omkring säger också olika. Vissa tycker att den är stor och andra att den är liten.
Ja, visst är det skönt att resa på vintern! Jag gillar det också! Och visst blir det en annan typ av "resa" denna vintern, hihi. Jätte spännnade! Vi har pratat om att åka iväg nästa höst/tidig vinter när bebisen är typ 10-11 månader. Blir alltid så taggad att planera in nästa resa precis när vi har varit iväg. Får väl se om vi fortfarande känner likadant när det väl är dags =)