• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Malmölita

Ok, håller med MFJG om att det kan ju vara kul om fler tillkommer i tråden. Så vi kanske ska ligga kvar här? Vi kan ju prata om mer personliga grejer när vi ses (som man kanske inte vill skriva här...).

Var på mitt första yogapass idag. Det är på K-yoga genom Medborgarskolan. Va bra =)

• MFJG

Vi kan väl ligga kvar här och även snacka privat via mail eller facebook?
    Har alla facebook? Bloggar någon av er?

• JoJo10

Pigletten: vi har bestämt oss för en emmaljungavagn. Men vi var ute i en annan butik idag och testkörde en Nitro City så nu börjar vi vela lite igen... :) Denna var lite lättare att svänga med och kändes samtidigt stabil. Det stora dilemmat nu är om vi ska ha quadrolift, city korg eller mjuklift... Någon som har några bra tips? Tycker det finns fördelar och nackdelar med alla.

MFJG: Jag har inte hakat på bloggtrenden än :) Så mail eller facebook är enklast för mig.

• karin010

Mail kanske? --- Vad härligt med yoga Malmölita. Jag ser fram emot morgondagens vattengympa. =) Så himla skönt att röra på sig.

• Pigletten

MFJG: Nej, eller nja får jag väl säga om bloggandet.. Jag har en blogg där jag lägger upp mina kort som jag gör lite då och då.. till födelsedagar å så..

Jojo10: hahaha.. inte lätt att välja.. finns för mycket att välja bland.. en fördel med citykorgen är att eftersom han föds på vintern får det plats mer; typ täcke/åkpåse, filtar och fårskinnsfäll.. annars hade jag nog valt nån av liftarna.. =) speciellt eftersom ni bor i lägenhet och den är lättare att bära..

karin010: Ska bli kul att ses på vattengympan i morgon.. ser oxå fram emot den.. =)

• JoJo10

Pigletten: Ja nu lutar vi mer åt en mjuklift på grund av enkelheten och att man kan ha den längre. Så det blir nog en sån och en Nitro City :) Om inte någon kommer med en jätteklok invändning. :)

Hur var vattengympan? Körde ni den på Friskis?

• MFJG

Jag var på vattengympa igår på UMAS. Så skönt att kunna få röra sig MEN jösses va ont jag har idag..
    Vi har en hårdlift, köpte ju en begagnad vagn och fick den till. Så vi kommer köra på den. Sen har vi en åkpåse som Wincent har denna vintern och nästa vinter får Minibus den.

• karin010

Pigletten: yes, ska bli riktigt kul med vattenjympa i dag. Är ofta bortrest med jobbet på onsdagar så vet inte när jag kommer kunna gå nästa gång. Ska därför njuta ordentligt i dag. =). ------ Jojo10: vi valde också en mjuklift. Verkar så himla smidigt så jag hoppas att det blir bra. =) Och ja, det är vattenjympan på Friskis som vi ska gå. Funderar du på att börja?

• Pigletten

Jojo10: hahahaha... enda nackdelen med nitro e att det e rörliga framhjul.. vilket jag inte gillar iaf i vårt vinterväglag.. men jag ska inte komma med nån jätteklok invändning.. hahaha.. ;)

karin010: Hur känns det nu efter vattengympan? känns kanske mer om någon dag.. =) men kul är det!! =)

• karin010

Pigletten: jag känner mig lite smått mör i benen men ingen större fara. Det var himla kul! Jag hoppas att jag kan gå snart igen.. Hur känns det själv i dag?

Svar på tråden Malmö BF 2010