• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Pigletten

Jojo10: vad blev det för vagn nu då? *nyfiken*

• karin010

Har aldrig varit på Redfellas men det blir säkert jättebra. 11:30 sön v 40 blir supert! Åhhh vad jag längtar efter bebisen.. Känns som att tiden går jättesakta nu. Hur upplever ni det? Jag tycker att de första 6 månaderna gick supersnabbt, men nu släpar sig veckorna nästan fram. 10 v känns som en evighet. Kanske har att göra men att lill*n rör sig så mkt o du undrar jag o min sambo ännu mer vem som "bor" därinne o längtar efter att få träffa henne/honom... ---- Min helg har f ö varit toppen. Ska på konferens i Sthlm mån t ons denna vecka så åkte upp redan i lördags. Har träffat massa kompisar som har flyttat upp hit. Lunchat, fikat, middag, bio... Ja, mkt trevlig helg! =)

• JoJo10

Pigletten: Det blev en City Cross till slut ;) med en mjuklift! Den är jättefin och kändes mest stabil av de vi provade.

Karin010: Känner igen det där med att tiden går såå sakta nu... Har en kompis vars andra barn nu är en månad gammal och jag förvånas över att tiden gått så fort för henne när den går så sakta för mig... :)

• Pigletten

Kollegan har hittat en tjej till som var sugen på att följa med på fikan.. hoppas det e ok.. =)

Jojo010: blev det den gråa? 

• Monkeyboys mamma

Så då tog jag mig i kragen och "tittade in i alla fall" (det va din kommentar Isabel på cura idag som gjorde det)
    Ni alla känner ju mig som kollegan så det namnet va ju givet ;)
    Och som sagt så träffade jag en tjej idag när jag gjorde glukostestet som oxå gärna följer med på fikan.
    Hon ska ha den 19 dec :)

• Pigletten

trevligt att ha kollegan här oxå.. =) välkommen!! =)

• MFJG

Ja varmt välkommen Kollegan ;) Kul med fler!

• JoJo10

Pigletten: det blev en svart som vi tänkte piffa upp med en limegrön skötväska :)

Kollegan: kul att se dig här! Hur gick det på glukostestet? Ta gärna med fler, det är bara kul!

Tänkte på en sak hörni, vi börjar bli ett par st nu och sist jag tittade på sittplatserna utanför Redfellas var det ganska små bord och inte så många. Vad tror ni om att försten dit tar en plats i soffgrupperna på vån 2, nästan vid Gina Tricot. Det verkar som att man kan sitta där med mat från alla fik eller bara sitta och softa.

• MFJG

Ja det låter väl rätt bra. Tror iofs dem soffgrupperna eg tillhör Barista. Men har dem stängt så kan vi nog sitta där. 

• Monkeyboys mamma

Jo testet gick bra, va beredd på att det skulle smaka mindre gott och det stämde... Som något som stått ett tag i kylskåpet fy för! Mitt järn är sorterande kasst dock ska ta 2 tabletter om dan nu :(

Svar på tråden Malmö BF 2010