• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Pigletten

Var på glukostest idag.. det smakade inte så vidrigt som jag hade tänkt mig.. det smakade inte gott.. men inte jätteäckligt heller.. =) Allt såg bra ut.. ingen grav.diabetes och järnet låg fortfarande på normal nivå.. så skönt..

stackars kollega som måste äta massa järntabletter.. =( 

• Malmölita

Ja, välkommen hit Kollegan! Bra att era tester har gått bra. Men klurigt me järnnivån... Mitt värde gick upp jätte bra av blutsaft men nu har d sjunkigt igen. Ligger fortf över minimi gränsen å hoppas jag håller mig där. Mådde illa av järntabletterna så vill inte gå tillbaka t dom igen. Ang Redfellas, tror ni vi kan boka bord? Jag kan göra ett försök nu! Tror vi blir 9 pers va? Inkl tjejen fr cura som Kollegan. Snackat me å hon fr vattengympan som Pigletten nämnde. Älakade mirakel har vi ännu inte hört fr... Testar att boka!

• Malmölita

Så, nu har jag reserverat bord på Redfellas 10 okt kl. 11.30 för 10 pers. De brukar inte reservera men hon sa att hon kunde göra d nu eftersom vi är så många.

• MFJG
    Malmölita skrev 2010-09-28 18:23:00 följande:
    Så, nu har jag reserverat bord på Redfellas 10 okt kl. 11.30 för 10 pers. De brukar inte reservera men hon sa att hon kunde göra d nu eftersom vi är så många.
    Gytt! =)
  • karin010

Himla snällt att du bokade Malmölita. Tack! Ska bli kul o ses igen tjejer o kul att få träffa dig MFJG.

• Pigletten

Håller med karin010.. ska bli kul att ses och att träffa dig MFJG!!

• MFJG

Haha ja jag är den anonyma nu ;) Ni får ju även äran att träffa mitt busfrö..;) 
    Jag ser fram emot att träffa er allihop!

Vi var på 3D idag..lika häftigt som med Wincent och jag började nästan gråta flera gånger..
    Jösses så förälskad jag är i vår lille Wictor..För det har vi kommit överens om att han ska heta nu..
    Fin är han. Underbart fin. Finns bilder på min blogg. Både på Wincent i 3D och så såklart på Minibus.. 

• Pigletten

MFJG: Var inne å läste lite i din blogg.. härlig bild på din mage å på 3D bilderna.. =)

Svar på tråden Malmö BF 2010