• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Malmölita

Roligt att ultra gick bra! Kan tänka mig.att d va värlens finaste öra, hihi. Jag längtar oxå t vårt ultra!!! Ska gå den 28 okt precis som du Jojo10. Hoppas du kan komma t middagen! Oxå nyfiken på va d e för mässa du pratar om Kollegan. Ska googla på en gång! Trevlig helg alla!

• Pigletten

Kollegan: Jag har vatt inne å läst om mässan.. hänger gärna med.. =) men vi ses väl på onsdag så vi kan snacka om det då.. =)

Jojo10: tack för att du förklarade var det låg.. åkte faktiskt förbi restaurangen med bussen häromdagen så nu vet jag.. =) 

• Malmölita

Jag hänger också gärna med på mässan!

• MFJG

Vi har också UL den 28 ;) fast vi måste boka om det..
    Men man kommer aldrig fram där..

Igår gifte jag mig. =) 

• MFJG
    Pigletten skrev 2010-10-18 06:22:15 följande:
    grattis mfjg!!! härligt!!!
    Tack =)
  • JoJo10

Ja, grattis MFJG!! Vad kul! Det slog mig i lördags när vi var ute att det var en kanondag att ha ett bröllop på :) Jag är lite nervös att det ska regna när vi ska gifta oss. Men men det är ett tag kvar tills dess :)

• karin010

Grattis MFJG!! ----- Jojo10: hoppas du hinner komma förbi en sväng den 4e. När ska ni gifta er? Regn på bröllopsdagen vore inte kul. Det känner jag också en viss oro för även fast det är nästan 2 år tills jag ska gifta mig...

• nyårsbebis10

Grattis till giftermålet MFJG, låter härligt med höstbröllop. Grattis till er som ska gifta er!! 

Vår föräldrautbildning börjar den 25:e, blir kul att höra hur det va för er som börjar denna vecka. Nu har jag släpat upp vår vagn i 3 paket till lägenheten. Var och hämta den idag och eftersom sambon inte är hemma och jag inte kunde bärga mig tar jag ut mig i soffan nu Glad.

• Malmölita

MFJG - Grattis till bröllopet! Jätte kul om du kan komma på middagen och berätta om hur ni gifte er.

Nyårsbebis10 - Så ni har precis fått er vagn?! Åååå va roligt!!!! Vår dröjer en månad till, suck. Måste kännas helt fantastiskt när vagnen kommer. Blir ju mer och mer verkligt hela tiden =)

Svar på tråden Malmö BF 2010