• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • MFJG

TACK Allihopa! =)

Som det ser ut nu kommer jag inte kunna komma denna gången heller..:(

Vad har ni valt för vagnar?? 

• nyårsbebis10

Vi har köpt en Brio go. Hade bestämt oss för en sådan sedan länge och mest klurat över färgen, nu blev det en cool-blue liggdel och mossgrön sittdel. Känns bra men vågar inte montera förr än lite längre fram. Vad blir det för er Malmölita?

• Pigletten

Vi har valt en dark grey Emmaljunga City Cross.

• JoJo10

Karin010: Vi har satt datumet till den 7 maj nästa år, så det blir till att leta brudklänningar så snart magen är plattare igen :) Har ni satt nåt datum?

• karin010

Vi har köpt en brio happy. Svart med beige mjuklift. Mkt läckert! =) -------- Jojo10: Nix, vi har inte satt datum ännu. Har dock bestämt så mkt som att det blir i augusti 2012. Sen får vi se om planen spricker, hehe. Du får gärna berätta lite om era bröllopsplaner när vi ses nästa gång. Sånt är spännande tycker jag o ger inspiration.

• Malmölita

Nyårsbebis10 - Vi har köpt en röd Kronan vagn. Men som sagt inte fått den ännu. Väntar me spänning!!! =)

Ja, ni får alla berätta om bröllop och bröllopsplaner som lite inspiration, hihi. Kul att höra! Jojo10 - kul att ni satt datum. Ja, du får börja jaga klänningar i tid. Inte helt lätt att hitta vad man vill ha.

• Monkeyboys mamma

Grattis till giftemålet..
    Vi har köpt en TFK joggster twist, Hade en kompis som han en sån och hon är supernöjd.
    Och de bor i oslo så det vet hur det är att köra i snö ;)
    Vilket vi kommer få göra :P
    Bord är bokat på rosegarden supreme den 4 nov kl 18 i mitt namn.
    Så om vi inte sen innan så ses vi då.
    Och kolla gärna upp www.varningforbarn.se om ni har lust att hänga med,
    jag hade tänkt at hänga på låset kl 9.30 ;)

• karin010

Malmölita o Kollegan! Vad tyckte ni om föräldrautbildningen? Har för mig att ni oxå sku gå denna vecka. Vi har varit på två av tre träffar denna vecka o det va bra. Mkt som vi redan hade läst men oxå en hel del nytt. Det bästa var att få ställa frågor. Vi hade en supertrevlig barnmorskestudent. Supergullig var hon. Synd att man inte kan välja henne som barnmorska när det väl är dags. =)

• Malmölita

Jag tyckte det va bra å min sambo oxå. Bra att få en genomgång av förlossningsförloppet. Jojo10 - då har ni hunnit me många på kort tid! Vi har nästa in i nov. Trevlig helg alla!

Svar på tråden Malmö BF 2010