• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • karin010

Marremia! Hur e läget? Länge sen jag såg ngt inlägg från dig. Hoppas att allt är väl o att du kommer den 4e. =)

• Marremia

Hej!

Här är allting bra. Har haft riktigt mycket att göra men nu börjar det närma sig slutet med endast tre hela arbets veckor kvar. Känns riktigt märkligt att det är så kort tid kvar. Glad

Idag var vi på ultraljud och såg den lilla flickan. Hon vägde idag 2247 gram men ville inte visa sitt ansikte.  

Så kul det ska bli att ses den 4:e nov.

• Malmölita

Ja, visst går d sååå galet snabbt nu! Så du jobbar bara 3 veckor till , Marremia Jag jobbar 5 veckor t... Kul att ni varit på sista ultra oxå!

• karin010

Härligt o höra Marremia. Då var våra bebisar lika busiga eftersom de inte ville visa sina ansikten.. =) Jag jobbar oxå bara 3 v till. Känns ofattbart att det är så nära nu men ändå så långt borta på ngt vis...

• MFJG

Hej Allihop!
    Hur mår ni? Har ni busiga bebisar i magen?
    Som det ser ut så kan jag inte den 4:e heller. Kvällar funkar inte alls för mig.  =( 

Jag var hos min BM igår och allt såg bra ut. Magen hade växt två cm sen sist och han ligger med huvudet neråt men är fortfarande ruckbar. Vi ska på vårt nästa ul den 2 nov, fått ombokad tiden 2 gånger. Längtar jätte mycket tills dess!

Har ni mycket förvärkar?

• nyårsbebis10

Hej alla, 
    vi kommer se grymma ut med våra vagnarGlad

Jag ska jobba 6 veckor till och det känns lite långt men det ska nog gå bra, kan anpassa mitt jobb en hel del och ta det lite lugnare i slutet. Det är ju verkligen nära för er som har 2-3 veckor kvar!

Jag ska till Bm på måndag igen. Tror magen växer som den ska iaf, känns i kroppen. Har inte känt av förvärkar eller sammandragningar. Är det vanligare att känna tidigare om man fött innan? Tråkigt att inte du MFJG kan hänga med, vi får ta en träff på helg nästa gång.

Vi andra ses på torsdag! 

• karin010

Hej ni! Jag mår fortfarande utmärkt. Himla härligt! Ska det va så här att va gravid kan jag tänka mig att vara det igen. =) Ibland drar det lite i nedre vänster sida av magen. Kan det va förvärkar tro? Vi ska på kontroll nästa vecka. Alltid lika spännande! Sist vi var på kontroll va huvudet nedåt men fortfarande ruckbart. ---- MFJG: Synd att du inte kan va med den 4e. Nästa gång får vi ta o ses på en helg och lite längre fram, när vi alla är föräldraledig, kommer det nog bli lättare att finna tid för o ses. Ha det toppen alla!

• MFJG

Ja jag kan ju ses på lite olika och konstiga tider med tanke på min sambos jobb. Men jag är ju ledig alla dagar dagtid annars. =) Ser iaf fram emot att får träffa er nån gång snart. Tänk om någon av oss föder samma dag? Så är vi på BB samtidigt =)

Vi köpte en beg BRIO Happy modell äldre. I pedantskött skick. Den är så himla fin. =)

När går ni på ledighet eller ska ni jobba in i det sista? 

• Pigletten

Hej!
    Idag var vi på vår första föräldrautbildning.. intressant.. vår bm vill mer att det ska va ett diskussionsforum än att hon ska stå och predika.. härligt tycker jag..

Jag jobbar 6 veckor till (dvs in i det sista.. är ledig sista veckan bara). Som det känns nu kan jag lika bra jobba som att gå hem tidigare.. spara på dagarna.. =) 

Svar på tråden Malmö BF 2010