• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Monkeyboys mamma

Hatar att skicka från mobilen, alltid något som blir fel... Jag har 4 veckor kvar att jobba, börjar dock kännas lite tungt nu! Ska på ultraljud på måndag, det ska bli såååå skoj :) någon mer som varit där nu?? Fik för mig att det va fler som skulle gå nu?? Längtar till den 4 det ska bli gott!! Glöm inte kolla upp mässan om ni vill med, kanske något för er med barn sen innan, där är massor av grejer för dem...

• JoJo10

Vi var på det sista ultraljudet igår. Det verkar gå en liten våg bland våra små bebisar, vår lillgrabb ville inte heller visa ansiktet hur mycket ultraljudstjejen än försökte :) Det får blir en överraskning när han väl kommer :)
    Men jag måste säga att jag tyckte det var svårare att se vad det var på skärmen denna gången jämfört med tidigare ultraljud. Vet inte om det var för att hon gick för nära eller om bebisen var för stor men det var lite lurigt.

Malmölita: hur gick det för er, kunde ni se ansiktet.

• Malmölita

Hej tjejer! Vi va oxå på ultra igår å d gick fin fint. Bebisen ligger rätt, beräknad t att väga 3,1 eller 3,2 kg om den kommer utsatt datum. Vi såg ansiktet å fick fina bilder me oss hem. Min sambo tycker den liknar mig i ansiktet, haha. Jag jobbar 4 veckor till... Mår fortfarande bra men börjar känna lite "träningsverk" i jumskarna å e som en val när jag ligger ner å ska vända mig. Galet osmidig, haha. Jag hänger me till mässan å kul om fler oxå gör d! Men visst blir d mer tid t att ses när vi e lediga

• Monkeyboys mamma

Som sagt hatar telefonen ;) jag känner på mig att lillkillen kommer gömma sig, men håller tummarna för att han inte gör det! Har sååååå ont i ryggslutet nu, vaggar fram. Det ser helt sjukt ut ;)

• nyårsbebis10
    Monkeyboys mamma skrev 2010-10-29 17:23:31 följande:
    Som sagt hatar telefonen ;) jag känner på mig att lillkillen kommer gömma sig, men håller tummarna för att han inte gör det! Har sååååå ont i ryggslutet nu, vaggar fram. Det ser helt sjukt ut ;)
    Låter inget kul med ryggont. Hoppas det inte blir värre och att du får vila i helgen. Trevlig helg på er alla!
  • Pigletten

Vi ska på ul på onsdag.. ska bli kul att sen lillkillen igen.. spännande om han vill visa sig från sin bästa sida.. det gör han inte så ofta annars.. speciellt inte om jag sitter å ska lyssna på massa nödvändig information.. då tycker han att han ska va med.. =) 

• MFJG

Vi skulle varit på UL igår. Men har fått omboka. Vi ska dit på tisdag. Att jag längtar är en UNDERDRIFT utan dess like och jag är så nyfiken på vad dem ska beräkna bebis vikt till!

• Malmölita

Jobbigt me ryggont! Har du testat värmekudde på? Det har du säkert men tipsar ändå

Svar på tråden Malmö BF 2010