Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Denna molande verken i nedre delen av magen gör mig TOOOOKIG!!!

MENSEN KOM NU OM DU SKA!!!

• plutten02

Dessa flytningar som alla snackar om när man är gravid... är det vanligt eller? Jag har ju haft flytningar nu sen ÄL testet visade Glad... Måste ju ha trosskydd för att inte behöva byta trosor hela tiden...

Har ju så mycket symtom som tyder på grav men ICKE... NU FÅR MENSEN KOMMA...

Tänk om man kunde göra en knäppning med fingrarna så kom mensen Cool

• plutten02
    Mamma till W skrev 2011-07-14 12:39:13 följande:
    Plutten: jag hoppas att du inte tog illa vid mig om att jag frågade om det var spökplus på cb. Spåra ju ur totalt häromdagen pga min fråga till dig.

Såg något om 1/3, dela tabletten i tre lika stora bitar. :)
    Nej jag tog inte illa upp... Tycker bara det är konstigt att jag fick spökstreck nu denna månaden efter MF. HAR ALDRIG SETT SÅNT INNAN!!!

Har testat med cb idag med och inget plus. Lika så testlagrets stickor är så blanka dom bara kan vara. Så jag får väl bara ta det lugnt och vänta på mensen som jag hade velat haft i söndags eller senast måndag.

På söndag är det liksom 3 veckor sen jag hade ÄL (Utslag 23 juniä på äl test)

Ska offra mitt sista cb test någon dag nästa vecka... Sen får det vara. Kommer inte mensen innan september så får jag väl söka mig någonstans så dom får kolla upp det varför den inte kommer igång. Ger augusti månad en chans att den ska komma igång.
  • plutten02
    Mamma till W skrev 2011-07-14 12:39:13 följande:
    Såg något om 1/3, dela tabletten i tre lika stora bitar. :)
    Haha, du var smart du. Det ska jag göra. Det är albyl minor jag ska köpa och testa från när jag har ÄL nästa gång och framår.
  • plutten02

YES!!! Mensen kom igår. Hoppas jag. Den är väldigt sparsam, men den ökar nog under dagen-.

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-15 07:07:27 följande:
    Ohh vad skönt! Det enda som egentligen är värre än mensen är att gå och vänta på den när man vet att den kommer...
    SoMa72 skrev 2011-07-15 08:27:54 följande:
    Härligt! Nya friska tag igen snart...
    LisaVäntar skrev 2011-07-15 10:31:58 följande:
    Härligt, plutten!
    JA nu om en vecka när mensen slutat kan jag örja testa med mina ÄL test igen... Tänkte börja på dag 10-11 någonting.
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-15 15:50:25 följande:
    Det är rätt inställning! :) Visst är det märkligt hur humöret vänder bara ett par dar in i mensen... till att man ser framåt igen.. måste ju vara hormonellt eller??
    Ja jag tror det och sen när man verkligen vill bli på smällen igen... Hoppas bara sambon är hemma då ÄL infaller... Glad
  • plutten02

Dagarna när man har mens brukar bara krypa fram tycker jag... jag tycker att dom går framåt ganska så bra. Glad

• plutten02

Måste fråga er "kunniga" en sak...

Om man har en mensblödning på bara 3-4 dagar... Kan ÄL infalla då tidigare än 14 dagar efter mensens första dag???

Det verkar som min blödning redan slutat fick den i torsdags och idag när jag vaknade var den borta med vinden.

• plutten02

Men kanske ska börja testa i morgon med ÄL test om mensen inte fortsätter idag. För att inte missa den

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3