Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Börjar denna dagen med att få reda på att smabon skjuter sitt jobb en vecka så han är hemma en HEL vecka till... Så ÄL HERE WE COME!!!

• plutten02

Vad heter den sidan där man kan följa sin temphöjning vid äl??? Tänkte testa det denna månaden och se om det ger utslag.

När ska man börja tempa?

• plutten02

ÄNTLIGEN... ÄL vecka är igång. Torsdag ska det vara enligt sista mens. Men började testa med äl test idag på dag 10 för att inte missa

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-25 18:24:06 följande:
    Wohoo! Håller tummarna!
    Och sen varannan dags sex på det i en veckas tid så kan man ju fan inte missa Glad
  • plutten02

Att vänta på ÄL är som att vänta på plusset...

Jag hade mens 14 juli så äl borde vara på torsdag... Testar med ÄL test för att inte missa... Så utslag borde bli i morgon...

• plutten02

nehe denna veckan blev inte som jag tänkt mig...

Sambon fick åka iväg ändå i början av veckan. Kommer kanske hem ikväll och jag har ÄL i morgon enligt kalendern här på FL... Kan det lyckas då om man har dagen innan???

• plutten02
    FruW skrev 2011-07-27 11:40:56 följande:
    Plutten jadå det blir perfekt! :)
    Får hoppas bara att det blir så som dom sagt annars blir jag ARG!!!

Annars så får väl ÄL komma någon dag senare med Glad Har inte fått utslag på ÄL test ännu idag, dom är svaga. Funderar på att strunta i dom denna månaden och blir det så blir det.
  • plutten02

Då var den glada gubben här... Nu får sambon säga till sin chef att han ska komma hem ikväll... SÅ i morgon har jag ÄL då...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3