Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Känner mig konstig i kroppen efter denna mensen... Illamående och molverken sitter kvar som innan mensen började... Hade blödning torsdag-lördag... idag är den borta. Kan även känna ömhet i brösten till och från...

Någon som haft något liknande?

• plutten02
    Bellas7 skrev 2011-07-18 17:14:47 följande:
    Japp jag har haft det men då har mina tester visat starkt positivt.
    Okej, jag testade ju svagt med cb 11 juli (spökplus) men den 14e kom mensen. men den har varit MYCKET sparsam. Byt binda ca 1-2 gånger/dag.
    Illamåendet håller kvar till och från om dagarna, även molverken sitter kvar till och från.

Mensen varade ca 2-3 dagar sen var den borta. Känner mig svullen om magen fortfarande.

Vet inte vad jag ska tro...
  • plutten02
    plutten02 skrev 2011-07-18 17:17:40 följande:
    Okej, jag testade ju svagt med cb 11 juli (spökplus) men den 14e kom mensen. men den har varit MYCKET sparsam. Byt binda ca 1-2 gånger/dag.
    Illamåendet håller kvar till och från om dagarna, även molverken sitter kvar till och från.

Mensen varade ca 2-3 dagar sen var den borta. Känner mig svullen om magen fortfarande.

Vet inte vad jag ska tro...
    har inte testat mer sen efter den 11e
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-18 17:40:36 följande:
    Men ja testa!
    Har ett Cb så jag offrar det i morgon bitti tror jag. Kanske blir ett testlagret ikväll
  • plutten02

Gjorde ett Cb test idag och det var minus, som jag trodde. Så det var nog en vanlig mens men mycket kort och sparsam. Nu är det ca 1 vecka kvar till ÄL.

• plutten02

Sambon lär nog åka på jobb i veckan... Åker måndag morgon och kommer nog hem på fredag.

Enligt äl kalendern här på Fl så har jag ÄL torsdagen den 28 juli... Om vi har sex på söndagen ca 4 dagar innan kan det lyckas då??? och sen på fredagen, om han kommer hem då.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3