• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Happiness
    JoWiAn skrev 2011-10-23 15:49:53 följande:
    Happiness: Vad är det du vill veta?
    Så mycket du vet . Min son fick det konstaterat härom dagen. Är livrädd för att det blivit en nervskada. Hur märker man det? Symtom? Hur yttrade sig din mans sytom? Blev han trött/hängig? Ont i leder? har egentligen så fruktansvärt frågor. Är så orolig.
  • JoWiAn

Han har ont i lederna och huvudvärk då och då. Fast att han är "frisk" från borrelian....... Hade inga symtom först mer än ett typiskt borrelia märke på vristen.

• Tabbs2

Hej på er!
    Hoppas ni haft en bra helg!

Jag är nu på ÄL+5 och knäpp som man är så börjar jag redan leta symptom o känna efter  o hoppas...faan att det ska va så svårt att vänta!!

mimmi- det verkar väl positivt att hcg ökar, skönt:)

plutten- härligt stergring på testen, håller tummarna!

jowian- va du till akuten i helgen?

ensötcitron- välkommen hit! jag är också ny här men man får ett härligt stöd tycker jag! o man får ventilera o noja tillsammans med andra som vet vilka känslor man tampas med... har själv inget MA i bagaget men tre MF...

together- tycker att du ska nytt blodprov o se hur hcg ser ut nu....jobbigt att inte veta vad som händer...

kram på er!

• FruW

Tack tabbs! Ja jag försöker tänka så...

3mf, har du fått ngn utredning? Har den isåfall visat ngt? Vår gjorde inte det, både skönt i jobbigt tyckte jag. Skönt att det inte va något allvarligt fel, men vore bra med ngt man lätt kan "bota". Nu fick jag ju pergo till slut, 3 månader med enkeldos som ej gav ngt, första omgången med dubbeldos plussade vi äntligen :D bara hoppas set stannar nu!!!

Vi har också en remiss till Ivf, har tid för startsamtal den 2 nov, har inte vågat ringa i avboka det ännu... Ska till läkaren på tors igen, nytt Vul då, får se efter det...

Kram på er!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3