• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Ensötcitron
    FruW skrev 2011-10-25 17:48:55 följande:
    Jag följer både den i serien på ettan på måndagar, fantastiska!!

Nu har jag suttit o lipat en timma hos kuratorn, hoppas det hjälper!
    Finns det en serie på ettan också om liknande?? Förvånad

Kuratorn??
    Åh. stackars. Skickar en STOR kram!!!!
  • Ensötcitron
    MCT79 skrev 2011-10-25 17:52:39 följande:
    *kraaaaaaaaaaaaaaaam*
    Ensötcitron skrev 2011-10-25 13:50:04 följande:
    Hemkommen nu från sjukhuset... Skrapningen gick jätte, jättebra och personalen var helt underbara mot mig. Jag blev såå väl omhändertagen och allt, så det kändes knappt något alls. Klart att det känns tomt, men också skönt. Skönt att snart få börja om från början.... En mens, sen kör vi igång igen. Jag och min underbara man! ...och en stoooooor godispåse fixade han till mig också, jag tänker äta upp allt idag :) Några plus idag som man kan glädjas åt?? :)
    Skönt att det gick bra! Hoppas ni snart är på banan igen! Solig
    Tack!! {#emotions_dlg.flower}

Ska bli kul att få följa dig och tvillingarna :) :)
  • FruW

Det vet jag inte, har inte frågat min gyn eftersom jag ska va med i studien..

Tack för kramen! Var jobbigt när jag var där, men känns ganska skönt nu.. Fick i läxa att tillåta mig själv att tänka att det faktiskt KAN gå vägen också, det är inte säkert det blir ett till mf...

• Ensötcitron

Tårar renar själen mimmi! Det är sååå skönt att få gråta ut.......
    Det är jobbigt under tiden, men sen efteråt så känns det lite lite bättre.

Förstår att tankarna snurrar hos dig och gör dig orolig.
    Bra läxa du fick, den kan vi väl alla kämpa för?? :)

• Dag och natt

Världens varmaste kram till mimmi! Det ska gå vägen den här gången, det är bara så.

Vad skönt att skrapningen gick bra ensötcitron! Nu är det bara att vänta på ÄL och sätta igång. Jag har sett nåt program Drömmen om ett barn, men det går ju nåt annat på ettan också på måndagar. Det är bra att det offentliggörs att folk har problem att bli gravida av en eller annan anledning.

Jag åkte in akut igår för jag började blöda massa. De såg ingenting, som vanligt, allt såg jättebra ut. Jag har fortsatt att blöda massor. Läkaren sa att det kan faktiskt vara ett mf eftersom mina hormoner aldrig gick särskilt högt, 430 tror jag som högst, så sa hon att med så låga nivåer KAN man inte se något i livmodern. Jag vet inte om det stämmer men det kanske det gör. Hon menade på att det därför inte är uteslutet att det är ett mf ändå.

Vad arg jag blev i kväll! Jag jobbar i offentlig verksamhet och har alltid begärt att mitt nummer ska vara hemligt hos telefonoperatören, så att det inte hamnar hos eniro m.fl. För ungefär två veckor sen rutinkollade jag så att mitt nummer fortfarande var hemligt (har varit med om det förut att det plötsligt har synts - oftast när jag bytt till annan operatör) och då kom mitt nummer upp på hitta.se! Men jag tänkte att det kan inte finnas personer som är så dumma i huvudet att de ringer mig på mitt privata mobilnummer (jag har ovanliga namn så lätt att söka på) i jobbets räkning, så jag har inte stressat med att göra det hemligt igen. I kväll ringer en person som jag har ett ärende på! Två gånger men jag vägrar svara för jag känner inte igen numret. Tredje gången svarar min sambo. Jag höll på att tappa hakan när jag förstod att det var nån som ringde mig i jobbet! Hur TÄNKER folk?! Hur kan man vara så otroligt egocentrisk att man tror att hela universum kretsar kring en själv, att man ringer sin handläggare på kvällen?! Jag blir så upprörd!

Fick huvudvärk av det här. Den här personen fick inte prata med mig men jäklar vad han ska få utskällning av mig när jag får veta vem det var (han skulle maila mig). 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Tack snälla havsklippan! Det samma till dig! Vad skumt med blödningen, hoppas det slutar snart...

Jag jobbar ju med i offentlig miljö, har tänkt tanken men inte gjort ngt åt det. Än.. Har inte varit ngt problem än heller, bara en journalist som ringde på min privata mobil, stod i provrummet på indiska, inte så kul..

• Dag och natt

mimmi, visst är det otroligt! Nog för att myndigheten väljer att vara en 24/7-myndighet, men det innebär inte att personalen är det även på sin fritid.... Jag blir jättearg, vad tror folk egentligen. Nu vet jag inte vilket ärende det är, haha han sa till min sambo att vi har haft en bra relation tidigare i ärendet, men det kan han lita på att jag inte längre tänker vara handläggare för det ärendet! Han har gått över gränsen.

• FruW

Jag förstår dig helt o fullt! Bra att vara tydlig där! Du får berätta sen hur det går :)

• Dag och natt

Absolut! Jag som hade tänkt jobba hemma i morgon, blev ju något nyfiken på vem denna galne person är. Jag kanske åker in nån timme för att kunna lämna det bakom mig sen! 

Ska titta på desperate nu, glömt bort.  

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3