• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Ensötcitron

Hemkommen nu från sjukhuset... Skrapningen gick jätte, jättebra och personalen var helt underbara mot mig. Jag blev såå väl omhändertagen och allt, så det kändes knappt något alls. Klart att det känns tomt, men också skönt. Skönt att snart få börja om från början.... En mens, sen kör vi igång igen. Jag och min underbara man! ...och en stoooooor godispåse fixade han till mig också, jag tänker äta upp allt idag :) Några plus idag som man kan glädjas åt?? :)

• FruW

Skönt att höra citron! Kram på dig o njut av godiset!

• Ensötcitron
    FruW skrev 2011-10-25 15:07:51 följande:
    Skönt att höra citron! Kram på dig o njut av godiset!
    Tack mimmi!!!
    Flört ALLT SKA NER!!!!! Det är jag värd efter all oro. Kraam!!

Ikväll ska jag pusta ut.
    Förresten, någon mer än jag som följer den underbara serien "Drömmen om ett barn" torsdagar på TV3?
    Vilket underbart program! Det är ju såå många, precis som vi, som kämpar därute för att få en liten bebis!
    Det ger mig tårar vecka efter vecka, och även hopp. Och det är ju hoppet som övervinner allt Glad
  • FruW

Jag följer både den i serien på ettan på måndagar, fantastiska!!

Nu har jag suttit o lipat en timma hos kuratorn, hoppas det hjälper!

• MCT79
    FruW skrev 2011-10-25 17:48:55 följande:
    Jag följer både den i serien på ettan på måndagar, fantastiska!!

Nu har jag suttit o lipat en timma hos kuratorn, hoppas det hjälper!
    *kraaaaaaaaaaaaaaaam*
    Ensötcitron skrev 2011-10-25 13:50:04 följande:
    Hemkommen nu från sjukhuset... Skrapningen gick jätte, jättebra och personalen var helt underbara mot mig. Jag blev såå väl omhändertagen och allt, så det kändes knappt något alls. Klart att det känns tomt, men också skönt. Skönt att snart få börja om från början.... En mens, sen kör vi igång igen. Jag och min underbara man! ...och en stoooooor godispåse fixade han till mig också, jag tänker äta upp allt idag :) Några plus idag som man kan glädjas åt?? :)
    Skönt att det gick bra! Hoppas ni snart är på banan igen! Solig
    Väntar tvillingar! 22+0 idag!
  • JoWiAn
    FruW skrev 2011-10-24 21:56:18 följande:
    Citron, ska tänka på dig i morgon! Jag hoppas att allt går så bra det bara kan, o att du får marängswiss, o mannen med, det är ni värda!

Pixan, skoja inte!! :) kräktes som en gris mitt i natten, när allt var uppe mådde jag super!

Om jag hade vetat vad jag vet idag hade jag gärna väntat till v 8 med Vul. Jag gjorde ett supertidigt, tror det var 5+6, då såg de bara en hinnsäck. Jag ska ju va med i en studie om trombyl o mf, så får Vul så tidigt därför för att kunna få medicinen. Men har inte varit värt oron, så ska jag göra om det väntar jag nog några veckor...

Men är kanske annorlunda om man har haft X...
    Hade du inte fått trombyl annars??? Jag fick...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3