• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Dag och natt

Hihi definitivt, man vill ju inte sjunka till samma nivå som dem som gör något dumt! Och så tappar man fattningen när de gång på gång går över gränsen själva att man till slut blir helt skogstokig. Man känner sig som att man har gjort nånting dumt och till hälften ångrar det (litegrann, man vill ju inte att chefen ska bli arg) och andra hälften är stolt över att man ändå sa ifrån - skarpt.  

Tack fina MissT! Ja det är nånting med höstluften tror jag, bara otyg som händer. Hur är det med dig? Kram tillbaka! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Javisst

Jag tyckte det var bra att du sa ifrån ordentligt, Havsklippan. Det där är inte okej!

MCT, KS? Står det för kejsarsnitt? *nyfiken i en strut*

• MCT79
    Javisst skrev 2011-10-26 17:51:12 följande:
    Jag tyckte det var bra att du sa ifrån ordentligt, Havsklippan. Det där är inte okej!

MCT, KS? Står det för kejsarsnitt? *nyfiken i en strut*
    Ja det gör det nog också men i mitt fall karolinska sjukhuset! =)

Havsklippan, bra där! Jag tror nog dina chefer förstår!
    Väntar tvillingar! 22+1 idag!
  • Javisst

MTC, hihi, det är klart! Tänkte att om du jobbade med sådant måste det varit oerhört tufft när du haft dina missfall...

• MissT
    Dag och natt skrev 2011-10-26 16:11:04 följande:
    Tack fina MissT! Ja det är nånting med höstluften tror jag, bara otyg som händer. Hur är det med dig? Kram tillbaka! 
    Det är bra med mig. Har dock förutom min foglossning drabbats av en inflammation i ena hälen så det är riktigt jobbigt att röra på sig just nu. Ser inte klok ut när jag haltar fram Tungan ute. Förhoppningsvis går det över snabbt...vill ju gärna kunna röra på mig. 

Hoppas att den där hemska höstluften blåser all värdens väg nu för dig och att det istället kommer in ny härlig luft som för med sig massor av positiva besked och roliga saker. Det förtjänar du verkligen! Kram
  • Ensötcitron
    Javisst:  Tack!!!! {#emotions_dlg.flower}

Mimmi:
    Lycka till imorgon! Vi tänker på dig :)

Tabbs: Idag var det faktiskt jobbigt. Det var som att någon form av efter chock kom idag. Jag kom liksom på att jag inte längre har kvar någonting i magen. Det är helt TOMT. Och jag blev sååå ledsen när jag tänkte på det..... Vi som såååå gärna ville ha vår maj bebis!!!!!! Men det är såhär det måste få kännas. Man måste få sörja, man måste få andas ut, ta nya tag........

Till alla:
    Kram till er alla därute som kämpar!!!!!!!!!!! VI kämpar ihop!
  • FruW

Tack citron!! Att du orkar tänka på mig mitt i ditt eget helvete... Tack! Kram till dig, jag hoppas det blir bättre i morgon!!

• Ensötcitron
    FruW skrev 2011-10-26 22:16:00 följande:
    Tack citron!! Att du orkar tänka på mig mitt i ditt eget helvete... Tack! Kram till dig, jag hoppas det blir bättre i morgon!!
    Det är ju helt SJÄLVKLART!! {#emotions_dlg.flower}
    Ni alla får mig att må så mycket bättre när ni lyssnar, berättar om era jobbiga händelser och ger mig hopp mitt i allt detta kaos. Det är viktigt att stötta tillbaka... Berätta gärna hur det gick!!

Vi ska banne mig kämpa ihop och se till att få behålla våra kottar!!!!  
    Jag SKA ha min kotte! Så är det bara.
  • FruW

Gulle dig! Självklart berättar jag i morgon! Vill inte gnälla för mkt här bara, vet hur det kan sticka i ögonen när man själv håller på att förgås av längtan efter att bli gravid o den som redan är det bara gnäller... Så tycker ni det blir för mkt säg till, ok?

• Ensötcitron

Nej nej nej Mimmi!!!!!!!
    Du ska absolut inte känna något dåligt samvete för att du gnäller fastän du är gravid.... Du får gnälla hur mycket du vill. Du stöttar ju alla oss andra här och vet i vilken situationen vi är i just nu. Och vi glädjs ju så oerhört åt alla som blir gravida igen och som får sin fina bebis! Det ger oss andra hopp om att vi också snart är där :)

Jag håller tummarna stenhårt för att allt ska vara toppen imorgon! :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3