• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-11-14 17:21:54 följande:
    Vecka 9 nu (8+2) fy vad veckorna springer iväg... I morgon ska jag ringa oh boka tid för det tidiga UL som ska ske i vecka 12. LÄNGTAR!!

Jag har sjukt illamående hela dagarna... Någon som vet om det finns någon teori om man har mer illamående så är det fler foster??? Eller något annat... För så här illa har jag inte mått med mina två andra...

En fråga till... Någon som varit kass i magen dvs. lös i magen under graviditet. Jag har lös avföring, inte som magsjuka så man springer hela tiden men den är inte fast när jag ska göra nr 2.
    Jag väntar två och har inte mått speciellt illa alls... det var ett par veckor när jag kräktes ibland men inte varje dag..

Jag var också lös i magen runt v 8-10 sådär... tror det är när progesteronet stiger... Sedan stenförstoppad och nu i helgen lös igen...=)
    Väntar tvillingar! 24+6 idag!
  • plutten02
    Saftmedbulle skrev 2011-11-14 17:25:23 följande:
    Har tvärtom varit hård i magen som gravid, men tror att det varierar från person till person och kan vara olika olika graviditeter (för samma person).
    På ett sätt skönt att tiden springer iväg, va?
    Ja det är sit skönt att veckorna springer iväg... Så man kommer över den magiska gränsen... 12 veckor och ett UL på det.
    MCT79 skrev 2011-11-14 17:30:05 följande:
    Jag väntar två och har inte mått speciellt illa alls... det var ett par veckor när jag kräktes ibland men inte varje dag..

Jag var också lös i magen runt v 8-10 sådär... tror det är när progesteronet stiger... Sedan stenförstoppad och nu i helgen lös igen...=)
    Okej då är det nog normalt då
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-11-14 20:17:39 följande:
    Kaviar med mjukost... Är det okej att äta??? Den randiga kaviarn med färskost i...
    absolut! =) Färskost är väl ok, den är pastöriserad!
    Väntar tvillingar! 24+6 idag!
  • Tabbs2

Hej på er!

Idag är det dags för vår utredning...Fattar inte varför jag är nervös, men det är jag....

Härligt plutten att det håller i sig o att tiden springer på:)

Hur är det med er andra? Hur ligger ni  till, ÄL dax ngn?

• SoMa72
    Tabbs2 skrev 2011-11-15 10:01:26 följande:

Hej på er!

Idag är det dags för vår utredning...Fattar inte varför jag är nervös, men det är jag....

Härligt plutten att det håller i sig o att tiden springer på:)

Hur är det med er andra? Hur ligger ni  till, ÄL dax ngn?

Håller tummarna för dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Javisst

Lycka till idag tabbs!

Togheter, Efter iaf en av mina skrapningar var mensen BETYDLIGT mindre + att jag inte hade ont. Brukar ha mensvärk från hell. Hoppas allt är ok ned dig!

• FruW

Åh då hoppas jag det blir så för mig med javisst! Blöder mycket och brukar ha väldigt ont. Hur länge höll det i sig?

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-11-14 20:53:15 följande:
    absolut! =) Färskost är väl ok, den är pastöriserad!
    vad bra för den är SÅÅÅÅ god på kokt ägg
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3