• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Tabbs2
    M I M M I skrev 2012-02-24 13:05:54 följande:
    Typiskt miss boring, men jag ser fram mot det!

Idag har jag gjort något modigt! Har varit på besök i helvetet, vill ni veta hur det gick? ;)
    helvetet låter spännande berätta!
  • M I M M I

Ber om ursäkt för cliff-hangern, var inte meningen! Har haft fullt upp hela helgen, så därför har jag inte skrivit.. Lät kanske mer dramatiskt än vad som var meningen..

Iaf, skulle köpa en ettårspresent till en kompis barn. Hade fått tips om pipmugg, tallrik, barnbestick och liknande. Gick runt i flera "säkra" butiker i stan, t ex Åhlens och BR, men hittade inte vad jag sökte.

Fick till sist bita ihop och bege mig till affären som säljer BARA barnprylar, barnvagnar, sängar, kläder, nappar.... Höll upp dörren åt ett dussin gravida eller folk med barnvagnar, kryssade mellan alla magar inne i affären. Var riktigt riktigt jobbigt! Dessutom så insåg jag att jag inte har en aning om vad som passar en ett.-åring, kände mig så okunnig o dum =(

Betalade i kassan, sen tvingade jag mig själv att gå en runda i affären o kika på barnvagnarna, för varje vagn jag såg upprepade jag mitt mantra: Jag ska ha barn, jag ska ha barn, jag ska ha barn!!

Knäpp?

Ja...

Bröt ihop en stund när jag var på väg tillbaka till jobbet, sååå trist att gå därinne o se altl fint, men känna att man aldrig kommer få köpa detta till våra egna barn, bara till andras...

Där av mitt besök i helvetet. Men jag klarade det, tror ingen såg hur ont det gjorde

• MCT79

Den klippte mitt långa fina inlägg!
    Klart du kommer få barn! Flera stycken!
    Himla starkt gjort av dig tycker jag, vet själv hur jobbigt det var!
    Igår var vi själva på barnens hus en kort stund när mamma var här. Köpte andra flaskor och en mobil till sängen bland annat... Kom på mig själv ned tanken "om jag får barn..." för att sen minnas...

Jag hoppas sååååååå att IVF är det som kommer ge dig plusset som går hela vägen!!

• Saftmedbulle

Mimmi: Jaa... förstår dig verkligen! Du var DUKTIG! Klart du ska ha barn! Håller mega-tumme för att det sker snarare än du anar...

• Javisst

Åh, Mimmi, lider så med dig Tycker det var strong att du överhuvudtaget gick in där, stor eloge för det! Håller alla tummar och tår jag har för att IVF är er grej. Det måste vara det!!

• pixerpie

Ja, mimmi!! visst ska du ha en bäbis och det förhoppningsvis redan om ett år!!! Tar det sig först Ivf blir väl bf i januari! Modigt av dig att utsatta dig för det!! Var stolt över dig själv!!
    Kram!!

• M I M M I

Tack vad ni är fina!! :) det känns skönt att någon fattar!!

Kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3